OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Hawa Mahal

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Entrada de l'allotjament
Wifi gratuïta
Restaurant
Piscina a l'aire lliure
Vestíbul

Opinions

2,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Esmorzar inclòs
  • Servei d’habitacions
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

El més destacat

Televisor
Per cable
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació

El més destacat

Televisor
Per cable
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Opp. Sindhi Camp Bus Stand, Station Road, Jaipur, Rajasthan, 302006

Què hi ha als voltants

  • Carretera M.I. - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Carretera d'Ajmer - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Palau de la Ciutat - 3 minuts en cotxe - 3.2 km
  • Hawa Mahal - 3 minuts en cotxe - 3.6 km
  • Johri Bazaar - 3 minuts en cotxe - 3.6 km

Com moure’s per la zona

  • Chandpole Station: 14 min a peu
  • Sindhi Camp Metro Station: 1 min a peu
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 31 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Gulab Ji Chai - ‬9 minuts a peu
  • ‪Alsisar Haveli dining hall - ‬9 minuts a peu
  • ‪Parantha Hut - ‬7 minuts a peu
  • ‪Shivas Royal Bar - ‬1 minuts a peu
  • ‪Kanji Fast-Food - ‬5 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Hotel a prop de Hawa Mahal
OYO 8412 Hotel Maharani Prime ofereix comoditats com ara un esmorzar gratuït i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Ascensor, caixa forta a la recepció i sala de banquets
  • Servei de recepció obert les 24 hores
Característiques de l'habitació
Totes 54 habitacions disposen de serveis com ara wifi gratuïta i servei d'habitacions.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Televisors amb canals per cable

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta

Menjar i beguda

  • Esmorzar gratuït disponible
  • Un restaurant

Activitats

  • Piscina a l'aire lliure

Per a famílies

  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Caixa forta a la recepció
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)

Entreteniment

  • Televisor amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions

Polítiques

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 2000 INR per adult.
  • Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 3000 INR per adult

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Maharani Plaza
Hotel Maharani Plaza Jaipur
Maharani Plaza
Maharani Plaza Jaipur
Hotel Maharani Plaza
Oyo 8412 Maharani Prime Jaipur
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Hotel
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Jaipur
OYO 8412 Hotel Maharani Prime Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

OYO 8412 Hotel Maharani Prime té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

A quina hora es fa el registre de sortida a OYO 8412 Hotel Maharani Prime?

Registre de sortida: migdia.

On es troba OYO 8412 Hotel Maharani Prime?

Aquest hotel es troba a Sindhi Camp i a molt poca distància de les atraccions següents: Carretera M.I., Carretera de Sansar Chandra i Carretera de l'Estació. Carretera d'Ajmer i Jardí Ram Niwas també són a menys de 3 km. Sindhi Camp Metro Station és a 2 min a peu i Chandpole Station, a 14 min.

Opinions: OYO 8412 Hotel Maharani Prime

Opinions

2,8
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 3 opinions
Puntuació 8: Bo. 0 de 3 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 3 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 3 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 3 opinions

4,0/10

Neteja

3,4/10

Personal i servei

3,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

2/10, Horrible

SHAHAHB

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
This hotel no more available as this sold to some other party they refuse to give me room booking through hotel.com & not taking any booking form other side than OYO. Please take care while booking through hotel.com, at night at 12:00 o clock I m on road with my family & I suffer a lot.
Estada de 2 nits (oct. 2017)

4/10, Deficient

Rahul, Thane

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Bad service

I booked this based on my 6 yrs old memories of this hotel. The problem which started right from Check-in continued till check-out. Reception staff looks unprofessional and need vigorous training on client interaction. Restaurant capacity is too much undersized and we had to wait and follow up with staff to get table as the staff was more attentive towards foreigners only (although I had my old aged parents with me). Overall what I suppose is they don't bother about customer attention (forget satisfaction). The only hope I found was a lady (Manager) who paid attention to our grievance and wish her best luck if she really wants to improve the overall services..

2/10, Horrible

Michael, Perth

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Noisy

one of the worst hotels I have experienced very noisey and dirty