Hotel Pearl Palace

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel a Jaipur amb aparcament gratuït i connexió amb una estació de tren/metro

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pearl Palace

Àrea exterior de l'allotjament
Recepció
Interior
Minibar, decoració individual, mobiliari individual i wifi gratuïta
Exterior

Opinions

8,2 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Aparcament inclòs
  • Servei de neteja

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard

El més destacat

Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
  • 22 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
51 Hathroi Fort Hari Kisan Somani Marg, Ajmer Road, Jaipur, RJ, 302001

Què hi ha als voltants

  • Carretera M.I. - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Carretera d'Ajmer - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Palau de la Ciutat - 4 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Hawa Mahal - 4 minuts en cotxe - 4.3 km
  • Johri Bazaar - 4 minuts en cotxe - 4.3 km

Com moure’s per la zona

  • Jaipur Railway Station: 15 min a peu
  • Jaipur Metro Station: 10 min a peu
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 29 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Peacock Roof Top Restaurant - ‬1 minuts a peu
  • ‪Jaipur Modern Kitchen - ‬8 minuts a peu
  • ‪Sams Pizza - ‬8 minuts a peu
  • ‪NIBS- The Chocolate Workshop - ‬2 minuts a peu
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Hotel Pearl Palace

Hotel a prop de Hawa Mahal
Aprofita que Hotel Pearl Palace ofereix una terrassa superior, botigues a les instal·lacions i un jardí. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen servei de bugaderia i tintoreria i un restaurant a la seva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores, botiga de regals o quiosc i servei de consergeria
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan moblades individualment i tenen avantatges com ara aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i minibars.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Televisors LED de 40 polzades amb canals digitals
  • Cafeteres/teteres i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible cada dia de 07:30 a migdia: entre 250 i 500 INR per adult i 200 i 400 INR per nen
  • Un restaurant

Activitats

  • Compres

Per a famílies

  • Bugaderia

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Recepció accessible en cadira de rodes
  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor LED de 40 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions limitat

Altres

  • Aire condicionat
  • Decoració exclusiva
  • Mobiliari exclusiu

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de facilitar els detalls de l'arribada a l'allotjament abans del viatge mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 250 i 500 INR per adult, i entre 200 i 400 INR per nen (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 450 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 450 INR només l'anada.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Pearl Palace Jaipur
Pearl Palace Jaipur
Pearl Palace
Pearl Palace Jaipur
Pearl Palace Hotel
Hotel Pearl Palace Hotel
Hotel Pearl Palace Jaipur
Hotel Pearl Palace Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

Hotel Pearl Palace accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Hotel Pearl Palace?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Pearl Palace?

Hora d'inici del registre d'entrada: migdia. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Pearl Palace?

Registre de sortida: 11:00.

Hotel Pearl Palace ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport. S'aplica la taxa següent: 450 INR per vehicle.

On es troba Hotel Pearl Palace?

Aquest hotel es troba a Gopalbari i a molt poca distància de les atraccions següents: Carretera M.I. i Carretera d'Ajmer. Carretera de Sansar Chandra i Carretera de l'Estació també són a menys de 15 min. Jaipur Metro Station és a 10 min a peu i Sindhi Camp Metro Station, a 15 min.

Opinions: Hotel Pearl Palace

Opinions

8,2

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 9 de 19 opinions
Puntuació 8: Bo. 5 de 19 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 3 de 19 opinions
Puntuació 4: Deficient. 1 de 19 opinions
Puntuació 2: Horrible. 1 de 19 opinions

8,6/10

Neteja

8,4/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

8,2/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

7,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Patrick

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Une mauvaise expérience à Jaipur

Hôtel médiocre avec un service de chambre très peu professionnel. Nous avons eu à nous plaindre du bruit passé 20 heures car l’hôtel est en rénovation et les travaux continuaient. Le lendemain matin au petit déjeuner, vers 8h du matin, les travaux avaient déjà commencé et nous avons eu à nous plaindre une fois encore. Le soir. Il y a un bar au premier étage qui reste ouvert jusqu’à minuit. On y joue de la musique à un très fort volume et le bruit résonne dans la chambre. Le petit déjeuner en terrasse est très médiocre et le service est épouvantable. Finalement une très mauvaise expérience dans cet hôtel, je n’y remettrai plus jamais les pieds et je ne peux malheureusement le conseiller à personne.
Estada de 3 nits (des. 2024)

6/10, Acceptable

Jeremy

Estada de 2 nits (set. 2024)

2/10, Horrible

Andrew

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The check-in could only be described as unfriendly. There was extensive maintenance work on the hotel which meant drilling and banging between 9am and 6.30 pm and rivers of dirt and couds of dust. In the evening the building noise was replaced with sounds of scraping and banging from the kitchens and techno music from the bar. Around 1am the noise calmed down. The whole site felt unsafe, men stood outside the room, no one on the front desk. The room was basic and the toiletries meagre. I was looking forward to this hotel and was sorely disappointed.
Estada de 2 nits (jul. 2024)

8/10, Bo

Wojciech

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

10/10, Excel·lent

Simon

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Comfortable clean good value room. Traffic means 20 minute tuk-tuk to old city sites. Excellent friendly roof top restaurant with high quality varied food and drink offerings. Recommended.
Estada de 2 nits (oct. 2023)

8/10, Bo

Joffrey

Estada d’1 nit (ag. 2023)

8/10, Bo

Alex

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very pleasant stay with outstanding service.

We were at Hotel Pearl Palace for 3 nights. First, the hotel was spotless and the service was amazing. The room was incredibly comfortable. The first 2 nights I would have given the hotel a 10/10 stars without question. Our room however was directly above the Native cocktail room. The first 2 nights, this was no issue at all, however the third night, I believe the cocktail room becomes a club or something, because the boss from the club beneath was so strong, it was vibrating our bed. This being said, I raised my concern to the front desk and the owner himself gave us another room for the night much farther from the cocktail room itself where it was much quieter. Service here was amazing, and despite the issue on our last night, it was an incredible hotel, especially for the cost. Also the restaurant had some of our favorite food on our entire trip, and dare I say it made the best cocktails that I've ever had in my life, without exaggeration.
Estada de 3 nits (juny 2023)

10/10, Excel·lent

Sergio

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2023)

6/10, Acceptable

Jerome

Què li ha agradat: Neteja
Noisy! I didn’t find or understand the Lonely Planet recommandation! It wasn’t expensive but it doesn’t worth more! 😬
Estada de 2 nits (nov. 2022)

10/10, Excel·lent

Laura

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Our best stay in India! Really great room, staff super friendly, they we're always there when needed. And thebfood of the restaurant Peacock, excelent!! I would definitely retorno!
Estada de 3 nits (abr. 2022)

10/10, Excel·lent

Mani

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

You will love it.

The art design of this hotel is phenomenal, from the start to end I had a pleasant stay, at first I booked at the different hotel that the same owner runs but it was closed and they gave me a room here by surprise and I loved it so much, the place is clean and in excellent condition, every floor is different art, I highly recommend this hotel for you. Thanks for the hospitality and the awesome team. Also I would like to thanks to the person who drove me to the bus station and helped me purchase a bus ticket to Delhi, such a wonderful soul. I will definitely stay here again when I return.
Estada d’1 nit (des. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Badezimmmer war mit einer Duschkabine ausgestattet. Das ist nicht überall Standard. Oft gibt es nur eine kleine Trennwand und man muss das ganze Badezimmer aufwischen. Außerdem schien es ziemlich neu zu sein. Das Zimmer war relativ klein, aber wir haben uns darin wohlgefühlt. Sehr sauber.
Estada de 4 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Raul

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Amazing Place and Experience

Our stay was great. From the get-go the staff was cordial, professional and helped us in anything we needed and information about sites and tuk-tuk rates. Great value and the rooftop Peacock restaurant Is an extra A++++ added feature to the hotel. Amazing food, great shows at night, and amazing staff. I’ll def stay there again.
Estada de 5 nits (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Style & Location

Would definitely stay here again - we loved the location, the style, the friendly staff, the rooftop restaurant, and the comfortable bed. Thanks Pearl Palace!
Estada de 5 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Though the property is rated 2-star its no less than a 4-star one. Attention to detail.., art in every corner, cleanliness and great service is all that I can say about my stay. I would love to stay here everytime i visit Jaipur. Good job Pearl Palace! 👍
Estada d’1 nit (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Sirii, Thailand

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
The room is very beautiful and clean All staff are friendly and helpful
Estada de 2 nits (març 2019)

10/10, Excel·lent

ツップリン, Chiba

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
インテリアがかわいい。 屋上のレストランもおいしい。
Estada d’1 nit (gen. 2019)

8/10, Bo

Ukanera, Melaka

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
I had a pleasant stay in the hotel. The room was clean and comfortable. Luckily my room was on the ground floor as the premise has no elevator. Breakfast is not included but you could dine at its rooftop restaurant which serves good and tasty food. Its free wifi was easy to connect to and fast. My only complain is that its cable TV was not working during my stay as the service was cut off during payment overdue or something.
Estada de 2 nits (set. 2018)

6/10, Acceptable

edmundo, Mexico

a little expensive for what you receive, no elevator/lift, so you have to take stairs for several floors...
Estada de 3 nits (set. 2018)