Clarks Amer

Allotjament de 5.0 estrelles
Hotel de luxe a Jaipur amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Clarks Amer

Façana frontal de l'allotjament
S'hi serveixen dinars, sopars i plats de cuina panasiàtica
Piscina privada
Terrassa o pati
Exterior

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Bar
  • Piscina
  • Esmorzar disponible
  • Spa
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions

Suite

El més destacat

Menjador independent
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Barnussos
  • 46 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 26 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran O BÉ 2 llits individuals

Habitació

El més destacat

Control de la temperatura
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Jawahar Lal Nehru Marg, Jaipur, Rajasthan, 302018

Què hi ha als voltants

  • Toran Dwar - 11 minuts a peu - 1.0 km
  • Parc de Comerç Mundial - 13 minuts a peu - 1.1 km
  • Cercle de Jawahar - 14 minuts a peu - 1.2 km
  • Hawa Mahal - 12 minuts en cotxe - 10.8 km
  • Palau de la Ciutat - 12 minuts en cotxe - 10.8 km

Com moure’s per la zona

  • Vivek Vihar Station: 7 min en cotxe
  • Jaipur Metro Station: 23 min en cotxe
  • Aeroport de Jaipur-Sanganer (JAI): a 8 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Fort - ‬8 minuts a peu
  • ‪City Heights - ‬6 minuts a peu
  • ‪Gazebo By The Sushi Company - ‬7 minuts a peu
  • ‪Town Coffee - ‬7 minuts a peu
  • ‪3D Lounge - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Clarks Amer

Hotel de luxe a Malviya Nagar
Una terrassa superior, botigues a les instal·lacions i una cafeteria són només algunes de les comoditats que ofereix Clarks Amer. Dona't el gust amb un tractament de reflexologia, un massatge tailandès i un tractament amb embolcall corporal a l'spa de les instal·lacions. El restaurant restaurant gurmet cuina panasiàtica de les instal·lacions, Goose, ofereix dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí i una perruqueria a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents:
  • Una piscina a l'aire lliure amb gandules
  • Aparcament sense assistència i servei d'aparcament amb assistència gratis
  • Esmorzar continental (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i registre d'entrada exprés
  • Magatzem d'equipatge, servei de consergeria i ascensor
Característiques de l'habitació
Totes 215 habitacions presenten comoditats com ara servei d'habitacions les 24 hores i espais de treball aptes per a portàtils, així com altres avantatges, per exemple, aire condicionat i barnussos.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Articles de tocador gratuïts i assecadors de cabells
  • Televisors LED de 43 polzades amb canals prèmium i reproductors de DVD
  • Cafeteres/teteres, ventiladors de sostre i servei de neteja diari

Idiomes

Anglès i hindi.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores amb sol·licitud prèvia per un recàrrec
  • Servei de recollida i retorn a l'estació de tren (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament gratuït amb assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar continental de pagament disponible cada dia de 07:30 a 10:30: 750 INR per persona
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Restaurants a les instal·lacions

  • Goose
  • taBLU
  • Zolocrust Bakery/Pizzeria

Activitats

  • Centre de benestar
  • Compres
  • Piscina a l'aire lliure
  • Spa complet

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Reproductor de DVD

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Perruqueria
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Servei d'obertura de llit
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)
  • Serveis de consergeria
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • Centre de conferències
  • Centre de negocis obert les 24 hores
  • Sala d'ordinadors
  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Gandules de piscina
  • Jardí
  • Terrassa superior
  • Zona de pícnic

Spa complet

  • 4 sales de tractaments
  • Aromateràpia
  • Embolcalls corporals
  • Exfoliacions corporals
  • Manicures i pedicures
  • Massatges de teixits profunds
  • Massatges suecs
  • Massatges tailandesos
  • Reflexologia
  • Sales de tractament per a parelles
  • Spa obert cada dia
  • Tractaments aiurvèdics
  • Tractaments facials

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Agafador al costat del vàter
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Corda d'emergència al bany
  • Pas accessible en cadira de rodes
  • Seient del vàter elevat
  • Taulell de cuina i aigüera a poca alçada

Més serveis

  • 1 edifici
  • 9 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 1975
  • Llar de foc al vestíbul
  • Sala de ball
  • Sala de banquets
  • Sala de recepcions

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Barnussos
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Reproductor de DVD
  • Televisor LED de 43 polzades amb canals per cable prèmium

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Minibar
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Aire condicionat (control de la temperatura)
  • Caixa forta
  • Escriptori
  • Espai de treball apte per a portàtils
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Premsa gratuïta cada dia
  • Telèfon
  • Ventilador de sostre

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport i l'estació de tren (s'hi poden aplicar recàrrecs); per organitzar el transport, els clients han de posar-se en contacte amb l'allotjament 24 hores abans de l'arribada mitjançant la informació que trobaran a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
To register at this property, guests who are Indian citizens must provide a valid photo identity card issued by the Government of India; travelers who are not citizens of India must present a valid passport and visa.

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 5 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1300.0 INR per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar continental: 750 INR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650 INR per vehicle només l'anada.
  • Càrrec pel llit addicional: 1300.0 INR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 6 anys sense la supervisió d'un adult

L’allotjament també es coneix com a

Clarks Amer
Clarks Amer Hotel
Clarks Amer Hotel Jaipur
Clarks Amer Jaipur
Clarks Amer Hotel
Clarks Amer Jaipur
Clarks Amer Hotel Jaipur

Preguntes freqüents

Clarks Amer té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Clarks Amer accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Clarks Amer?

L'aparcament sense assistència i l'aparcament amb assistència són gratuïts en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Clarks Amer?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Clarks Amer?

Registre de sortida: migdia.

Clarks Amer ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport (cal sol·licitar-lo). S'aplica la taxa següent: 650 INR per vehicle.

On es troba Clarks Amer?

Aquest hotel de luxe es troba a Malviya Nagar i a menys de 15 min a peu de les atraccions següents: Porta Patrika, Parc de Comerç Mundial i Toran Dwar. Cercle de Jawahar i Temple Jain de Vidre també són a menys de 5 km. Durgapura Station és a 29 min a peu.

Opinions: Clarks Amer

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 19 de 79 opinions
Puntuació 8: Bo. 20 de 79 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 13 de 79 opinions
Puntuació 4: Deficient. 13 de 79 opinions
Puntuació 2: Horrible. 14 de 79 opinions

7,0/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

6,0/10

Comoditats

6,4/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

6,6/10

Respecte al medi ambient

Opinions

2/10, Horrible

surbhi

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Worst hospitality, have no understanding of front desk or even how to talk, forget talk in english. worst of all times stay.
Estada de 3 nits (març 2025)

8/10, Bo

Kavitha

Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

Sachin

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Did not like the property and the services
Estada d’1 nit (des. 2024)

2/10, Horrible

rohit

Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Abhinu

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Very good

It was very pleasant and everything was as expected
Estada d’1 nit (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

Babita

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2024)

10/10, Excel·lent

Ashish

Estada de 5 nits (des. 2023)

2/10, Horrible

Ishan

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2023)

10/10, Excel·lent

Chand

Estada d’1 nit (ag. 2023)

2/10, Horrible

Vikas

Estada d’1 nit (jul. 2023)

6/10, Acceptable

Kartik

Viatge en grup, Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Stay elsewhere

Was not clean, check-in was a nightmare, check out was a nightmare.. would not come again.
Estada de 3 nits (nov. 2022)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (nov. 2021)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions

Very dirty place

Very dirty hotel ....my first visit to 5 star hotel .. I was surprised to see how dirty property..
Curtains look dirty
Ripped garage box
Dirty steps before checkin
Dirty pillow
Estada d’1 nit (març 2021)

2/10, Horrible

Rakesh

Viatge en família
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The rooms are substandard. It should not be rated 5 Star. It is misleading. The washrooms are equally disastrous. Very bad. They do not even have proper cutlery and serve in plastic plates and glasses.
Estada d’1 nit (març 2021)

6/10, Acceptable

Anil

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Not satisfactory

Bed condition is not good, doing much sound, bed hight is very low, tv of room 808 is not having essential entertainment channel & there is no tv guide of channels was available in the room. To many mosquitos in the room 808 and house keeping not leased bother to do hit spray, only provided good night rippler after to much follow up. Length of jet spray is short of commod. Water pressure in bath tub is very low in 808 room. Hotel provided call centre mobile numbers on website is pathetic, one is continuously switched off & another is no answer. No landline number of hotel is on website.
Estada d’1 nit (set. 2020)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The club room on the 5th floor are nicer, try to ask for those. The breakfast had plenty of choices including an amazing dosa station. The staff are attentive and courteous. I would recommend staying here if you are in Jaipur.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2020)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Although classified as a. 4 or 5 star property, nothing at this property matches those standards, including service, ambience, facilities and rooms. I would not recommend this hotel to anyone looking for an experience of that standard. My experience was so terrible that I checked out mid trip and moved into another hotel.
Estada de 3 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bar最高!

最上階のBarは、最高でした!!
Estada de 5 nits (abr. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
It was a good and comfortable stay . Aminities were good cooperative staff in room service round the clock menue all the items were not served .
Estada de 3 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Well located hotel. Efficient and professional front desk staff. Room maintenance needs improvement.
Estada de 2 nits (gen. 2019)

8/10, Bo

Harvindar

Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (des. 2018)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (nov. 2018)

8/10, Bo

Pete, Manchester UK

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good modern hotel

Modern well equipped hotel, with friendly and helpful staff.
Estada de 5 nits (jul. 2018)

2/10, Horrible

Bhupesh

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Scammer

Didn't stay at clerk because i did not like was told i will get refund from hotels.com but when hotels.com contacted them they refused to refund my money.Please avoid it at all.
Estada d’1 nit (set. 2017)