Clarks Amer
Hotel de luxe a Jaipur amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Clarks Amer





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LED
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Barnussos
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
També et pot agradar

Fairfield By Marriott Jaipur Tonk Road
Carretera Tonk
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jawahar Lal Nehru Marg, Jaipur, Rajasthan, 302018
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Jaipur Marriott Hotel
Jaipur Marriott Hotel
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 574 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 750 INR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 650 INR per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 1300.0 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 6 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Clarks Amer
Clarks Amer Hotel
Clarks Amer Hotel Jaipur
Clarks Amer Jaipur
Clarks Amer Hotel
Clarks Amer Jaipur
Clarks Amer Hotel Jaipur
Preguntes freqüents
Opinions: Clarks Amer
Opinions
6,6
7,0/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
16 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kavitha
6 de gen. de 2025
Kavitha
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
Sachin
28 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sachin
Estada d’1 nit (des. 2024)
2/10, Horrible
rohit
15 de jul. de 2024
rohit
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Abhinu
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very good
Abhinu
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Babita
Viatge en família
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Babita
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Ashish
23 de des. de 2023
Ashish
Estada de 5 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Ishan
16 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ishan
Estada de 3 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Chand
8 d’ag. de 2023
Chand
Estada d’1 nit (ag. 2023)
2/10, Horrible
Vikas
9 de jul. de 2023
Vikas
Estada d’1 nit (jul. 2023)
6/10, Acceptable
Kartik
Viatge en grup, Viatge en família
12 de nov. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stay elsewhere
Kartik
Estada de 3 nits (nov. 2022)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
29 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
17 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very dirty place




Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
Rakesh
Viatge en família
15 de març de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rakesh
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Anil
28 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Not satisfactory
Anil
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bar最高!
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Harvindar
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Harvindar
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Pete, Manchester UK
28 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good modern hotel
Pete
Estada de 5 nits (jul. 2018)
2/10, Horrible
Bhupesh
8 de març de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scammer
Bhupesh
Estada d’1 nit (set. 2017)