Cambay Grand
Hotel per a famílies amb spa complet i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cambay Grand





Opinions
4,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Suite executiva

Suite executiva
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Sofà llit
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sp -36B Riico Industrial Area, Delhi-Jaipur Highway, Amer, Rajasthan, 303101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Atola Outhouse Resort
Atola Outhouse Resort
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
Preu actual: 44 €
taxes i impostos inclosos
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 278 INR per adult i 200 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1500 INR.
- Càrrec pel llit addicional: 1500 INR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 24 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de la nit de Nadal
El preu total que es mostra per a les estades que comprenguin el 31 de desembre inclou la taxa obligatòria del sopar de gala de Cap d'Any
L’allotjament també es coneix com a
Cambay
Cambay Grand
Cambay Grand Hotel Kukas
Cambay Grand Kukas
Cambay Grand, Kukas India/Kookas
Cambay Grand Hotel
Cambay Grand Hotel Amer
Cambay Grand Amer
Amer Cambay Grand Hotel
Hotel Cambay Grand Amer
Cambay Grand Hotel
Hotel Cambay Grand
Cambay Grand Amer
Cambay Grand Hotel
Cambay Grand Hotel Amer
Preguntes freqüents
Opinions: Cambay Grand
Opinions
4,6
5,4/10
Neteja
4,8/10
Personal i servei
2,0/10
Comoditats
4,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
10 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2020)
2/10, Horrible
Nagnath
Viatge de negocis
18 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible ,Terrible Hotel.
Nagnath
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Dharmesh
19 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dharmesh
Estada de 2 nits (nov. 2018)
2/10, Horrible
Krishangopal
21 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Krishangopal
Estada d’1 nit (ag. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 d’ag. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2度と泊まりたくないホテル
Viatger verificat
2/10, Horrible
Vikram, Delhi
10 d’abr. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
most pathetic experience
Vikram
2/10, Horrible
harjit, Chandigarh
25 de febr. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
negative
harjit
8/10, Bo
abhishek, ghy
21 de febr. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
grt
abhishek
2/10, Horrible
Viatger verificat
6 de set. de 2013
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
horrible stay.
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
hitesh jain, jaipur
1 d’ag. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
improve outside &poolside sitting areas
hitesh jain
4/10, Deficient
Viatger verificat
19 de febr. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
2/10, Horrible
SARWAN
23 de gen. de 2013
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SARWAN
2/10, Horrible
basant
15 de des. de 2012
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
improve ur staff
basant
4/10, Deficient
chiteki, 日本, 東京都
14 de des. de 2012
地図に注意!!
chiteki
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’oct. de 2009
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació