Valampuri Hotel
Hotel a Jaffna amb servei de recepció les 24 hores i piscina a l'aire lliure
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Valampuri Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

148/10 Railway Station Road, Jaffna, 40000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Subhas Hotel
Subhas Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 36 opinions
Preu actual: 38 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 3.50 USD per adult i 3.50 USD per nen (preu aproximat).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 70 USD.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 70 USD.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
VALAMPURI HOTEL Jaffna
VALAMPURI Jaffna
VALAMPURI
VALAMPURI HOTEL Hotel
VALAMPURI HOTEL Jaffna
VALAMPURI HOTEL Hotel Jaffna
Preguntes freqüents
Opinions: Valampuri Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,2/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Puranendirarajah
8 de nov. de 2024
Puranendirarajah
Estada de 2 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Balarani
3 d’oct. de 2024
Balarani
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
Balarajan
8 de set. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Balarajan
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Maria
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Maria
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Rajah, Melbourne Australia
Viatge en parella
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rajah
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Dillon, Swindon UK
Viatge en parella, Viatge de negocis
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Dillon
Estada de 3 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Shivaruban
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angenehm, kann weiter empfehlen
Shivaruban
Estada de 6 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Vijayan
Viatge en família
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vijayan
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Pedrupillai
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A Good place to stay in Jaffna.
Pedrupillai
Estada de 8 nits (juny 2019)
8/10, Bo
SriThiya
Viatge de negocis
11 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SriThiya
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Michael
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pure Comfort
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de gen. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
S
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
S
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 7 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
2/10, Horrible
Ragu, UK
14 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ragu
Estada de 6 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Ruban
14 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Best service
Ruban
Estada de 4 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Closer to the railway station
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2018)