Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Yokohama Fujiyoshi Izuten





Serveis populars
El preu actual és de 236 €
1 de set. - 2 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Partially Open Air Bath - 4 Futons)

Habitació tradicional (Partially Open Air Bath - 4 Futons)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Futo 1305-8, Ito, Shizuoka, 413-0231
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Isaribi
Isaribi
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 259 opinions
Preu actual: 285 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- És possible que es cobri un càrrec per als banys. Aquest càrrec s'aplica als allotjaments que tenen aigües termals i té un cost d'entre 150 i 500 JPY per persona i nit, d'acord amb la normativa local. També es poden aplicar altres exempcions.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 11:00-20:00
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Yokohama Fujiyoshi Izuten Inn Ito
Yokohama Fujiyoshi Izuten Inn
Yokohama Fujiyoshi Izuten Ito
Yokohama Fujiyoshi Izuten Ito
Yokohama Fujiyoshi Izuten Guesthouse
Yokohama Fujiyoshi Izuten Guesthouse Ito
Preguntes freqüents
Opinions: Yokohama Fujiyoshi Izuten
Opinions
9,4
Magnífic
8,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Masatoshi
Viatge en família
2 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Masatoshi
Estada d’1 nit (juny 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
16 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Nanako
Viatge en família
10 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
朝食が魚介類勢ぞろいで豪華
Nanako
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
SHINGO
30 de set. de 2020
SHINGO
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
10/10, Excel·lent
Tomoko
Viatge en família
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Tomoko
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Ming
22 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Ming
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Edward
17 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay, we loved it!
Edward
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Ronald, Honolulu
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A relaxing stay.
Ronald
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Absolutely worth it
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jane
28 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful Ryokan
Jane
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Masami
18 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事と温泉は最高
Masami
10/10, Excel·lent
thomas, paris
29 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació