Shah Inn Hotel
Hotel a Istanbul amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Shah Inn Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar, vistes parcials al mar

Habitació triple familiar, vistes parcials al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes parcials al mar

Habitació doble estàndard, vistes parcials al mar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Llençols de cotó egipci
Cortines opaques
Dormitoris
També et pot agradar

Pera Palace Hotel
Taksim
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 1.002 opinions
Preu actual: 225 €
taxes i impostos inclosos
24 de juny - 25 de juny
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Yesilköy istasyon Cad Murvetli Sok 4/6, Bakirkoy, Istanbul, 34149
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Renaissance Polat Istanbul Hotel
Renaissance Polat Istanbul Hotel
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 931 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 45 EUR per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Número de registre de l’allotjament: 1659
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Shah Inn Hotel Istanbul
Shah Inn Hotel
Shah Istanbul
Shah Inn Hotel Hotel
Shah Inn Hotel Istanbul
Shah Inn Hotel Hotel Istanbul
Preguntes freqüents
Opinions: Shah Inn Hotel
Opinions
7,6
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 de febr. de 2025
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Caglar
3 de febr. de 2025
Caglar
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
WALID
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WALID
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
WALID
Viatge en família
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WALID
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
NADEZDA
13 de nov. de 2024
NADEZDA
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
WALID
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WALID
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
WALID
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WALID
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
WALID
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WALID
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Filip
Viatge en grup
15 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
Filip
Estada de 4 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Maria
31 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Horrible experience
Maria
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Cagatay
Viatge de negocis
12 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cagatay
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Mustafa
Viatge de negocis
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Güzel
Mustafa
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Jeff
Viatge en parella, Viatge de negocis
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
SERGEY
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SERGEY
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Hakan
31 de març de 2024
Hakan
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Güven
17 de març de 2024
Güven
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Cagatay
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cagatay
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
ABDULSALAM
8 de des. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
ABDULSALAM
10/10, Excel·lent
Martin
2 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martin
Estada de 8 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Jong-Chan
22 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jong-Chan
Estada de 3 nits (juny 2023)
4/10, Deficient
Daniela
15 d’abr. de 2023
Daniela
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
ghincea
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ghincea
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
MUSTAFA
3 de març de 2023
MUSTAFA
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Dinara
Viatge en família
30 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dinara
10/10, Excel·lent
Ryssaldy
27 de nov. de 2022
Ryssaldy
Estada de 3 nits (nov. 2022)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets