Hotel Casa Margot
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja Holbox
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Casa Margot





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni, vistes al jardí

Habitació estàndard, 2 llits de matrimoni, vistes al jardí
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Carregar totes les fotos de: Habitació júnior, vistes al jardí

Habitació júnior, vistes al jardí
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Terrassa o pati
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Matalàs amb encoixinament addicional
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pedro Joaquin Coldwell S/N Y Pez Vela, Isla Holbox, QROO, 77310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Coconut by ÓOL Hotels
Coconut by ÓOL Hotels
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.6 de 10, Excel·lent, 100 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
S'accepten estades a llarg termini
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casa Margot Hotel
Hotel Casa Margot Isla Holbox
Hotel Casa Margot Hotel Isla Holbox
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Casa Margot
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ramiro
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramiro
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lourdes
Viatge en família
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Lourdes
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
marie-claire
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marie-claire
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elena Gabriela Hernández
Viatge en grup
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elena Gabriela Hernández
Estada de 4 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Bryan Ricardo
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bryan Ricardo
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Stephen
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Stephen
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Hiram
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Hiram
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kimberley
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberley
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Marisela Pacheco
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marisela Pacheco
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kenia Aelin
Viatge en grup
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenia Aelin
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anh
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anh
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Paola
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paola
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Obet
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Obet
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lizeth
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lizeth
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mary Carmen Varela
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary Carmen Varela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ara
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Increible!
Ara
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge en parella
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Idalia
Viatge en grup
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Idalia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara
Viatge en grup
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dimkovska
Viatge en grup
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dimkovska
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE
Viatge en grup
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
JOSE
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Arvid
19 de gen. de 2025
Arvid
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rafaela Natividad
Viatge en família
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Súper opción


Rafaela Natividad
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecka
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rebecka
Estada de 4 nits (gen. 2025)