Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
Hotel a Isinomaki amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 38 €
8 de gen. - 9 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 2 guests)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 2 guests)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 1 guest)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 1 guest)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(11 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, fumadors (Japanese up to 1 guest)

Habitació tradicional, fumadors (Japanese up to 1 guest)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

67-4, ShinShimonuma, Isinomaki, Miyagi, 9860861
Sobre aquest allotjament
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
Allotjaments similars

Hotel Pacific
Hotel Pacific
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 49 opinions
Preu actual: 42 €
26 de des. - 27 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
OYO Business Ryokan Duck
OYO 44806 Business Ryokan Duck
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Hotel
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Isinomaki
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Hotel Isinomaki
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
8,8
Excel·lent
8,4
Neteja
8,4
Comoditats
9,0
Personal i servei
8,2
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
15 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2025)
8/10, Bo
あき
4 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
あき
Estada d’1 nit (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Cléa
Viatge en parella
1 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions


Cléa
Estada d’1 nit (nov. 2025)
6/10, Acceptable
Ryuji
Viatge de negocis
10 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja


Ryuji
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
ヒロミ
8 de nov. de 2025
ヒロミ
Estada d’1 nit (nov. 2025)
6/10, Acceptable
重信
29 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
重信
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
??
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
じょうたろう
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


じょうたろう
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
TAKUMA
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKUMA
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
AKIYO
23 de set. de 2025
AKIYO
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
seiichirou
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
seiichirou
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
たかあき
16 d’ag. de 2025
たかあき
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
???
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
かつたか
1 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
かつたか
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
マサミ
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
マサミ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Terutaka
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terutaka
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Aya
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
コウジ
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
コウジ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kenji
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
こういうところが各地にあったらいいのになぁ
Kenji
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Daisuke
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daisuke
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
??
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Yoshiyuki
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Yoshiyuki
Estada d’1 nit (set. 2024)








