Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
Hotel a Isinomaki amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita





Serveis populars
El preu actual és de 37 €
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 2 guests)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 2 guests)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 1 guest)

Habitació tradicional, no fumadors (Japanese up to 1 guest)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, fumadors (Japanese up to 1 guest)

Habitació tradicional, fumadors (Japanese up to 1 guest)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

67-4, ShinShimonuma, Isinomaki, Miyagi, 9860861
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Parklight
Hotel Parklight
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 6 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
OYO Business Ryokan Duck
OYO 44806 Business Ryokan Duck
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Hotel
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Isinomaki
Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita Hotel Isinomaki
Preguntes freqüents
Opinions: Tabist Business Ryokan Duck Ishinomaki Hebita
Opinions
8,8
Excel·lent
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Terutaka
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Terutaka
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Aya
Viatge en parella, Viatge de negocis, Viatge en grup
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aya
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
コウジ
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
コウジ
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kenji
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
こういうところが各地にあったらいいのになぁ
Kenji
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Daisuke
24 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daisuke
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
??
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 2 nits (set. 2024)
4/10, Deficient
Yoshiyuki
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Yoshiyuki
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
EX
Viatge en grup
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EX
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
hirohiko
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
hirohiko
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
マサル
16 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
マサル
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
HIDEAKI
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEAKI
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
たかし
Viatge en parella
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
たかし
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
seiichirou
Viatge de negocis
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
seiichirou
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
けんじ
23 de jul. de 2024
けんじ
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
MITSURU
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MITSURU
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
よう
16 de juny de 2024
よう
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
なおき
2 de maig de 2024
なおき
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
ヨシヒロ
23 de març de 2024
ヨシヒロ
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Kunio
13 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kunio
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
???
6 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
洋
24 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
洋
Estada de 2 nits (gen. 2024)