Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Painushima Resort





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors, terrassa

Habitació doble, no fumadors, terrassa
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, terrassa

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors, terrassa
9,8 sobre 10
Magnífic
(13 opinions)
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Mininevera
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri
Painushima Resort és a Miyara, Ishigaki, a prop de la platja. Si busques unes vacances actives, no et perdis Terminal de Ferri de l'Illa Ishigaki i, si vols submergir-te en la naturalesa, no hi ha res com Riu Miyara o Platja de Maezato. Platja Shiraho i Parc Nacional d'Iriomote-Ishigaki són altres dos llocs recomanats per visitar. Si t'agraden els esports d'aigua, en aquesta zona podràs gaudir d'un ampli ventall d'opcions, com ara pesca.

1054-82 Miyara, Ishigaki, Okinawa, 907-0243
Què hi ha als voltants
- Platja de Maezato - 5 minuts en cotxe - 4.4 km
- Platja Shiraho - 6 minuts en cotxe - 4.7 km
- Terminal de Ferri de l'Illa Ishigaki - 7 minuts en cotxe - 8.1 km
- Platja Fusaki - 15 minuts en cotxe - 11.7 km
- Platja de la Badia de Kabira - 29 minuts en cotxe - 19.1 km
Com moure’s per la zona
Restaurants
- マクドナルド - 3 minuts en cotxe
- モスバーガー - 3 minuts en cotxe
- サルティーダ - 4 minuts en cotxe
- 石垣島きたうち牧場真栄里店 - 3 minuts en cotxe
- 日本料理八重山 - 4 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
En aquest allotjament no se serveix alcohol
L’allotjament també es coneix com a
Painushima Resort ishigaki
Painushima ishigaki
Painushima
Painushima Resort Coral Fish Ishigaki
Painushima Resort Hotel
Painushima Resort Ishigaki
Painushima Resort Hotel Ishigaki
Preguntes freqüents
Opinions: Painushima Resort
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan, Portland
Viatge en família
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ともや
Viatge en parella
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ともや
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
yasuhiko
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yasuhiko
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Akari
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akari
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en parella
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
SHINO
19 de gen. de 2025
SHINO
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rumi
11 de gen. de 2025
Rumi
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
便利な場所です。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
kwang
26 de nov. de 2024
kwang
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKASHI
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKASHI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
miyo
Viatge en família
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
miyo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
MASATO
Viatge de negocis, Viatge en grup
27 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASATO
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryo
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryo
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
NAKATA
Viatge en parella
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NAKATA
Estada de 3 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
sayo
22 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
sayo
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
SACHIKO
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SACHIKO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
海
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
海
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Akiko
Viatge en parella
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Akiko
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Noriyasu
Viatge en parella
25 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriyasu
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jun
22 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jun
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
たいき
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
たいき
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
???
29 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Makoto
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Makoto
Estada de 2 nits (ag. 2024)