Hotel Tulip Ishigakijima
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Terminal de Ferri de l'Illa Ishigaki
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Tulip Ishigakijima





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, no fumadors

Habitació tradicional, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors (Semi-Double Bed x1)

Habitació, no fumadors (Semi-Double Bed x1)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-3-5 Yashima-cho, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0011
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nest Hotel Ishigaki Maesato Beach
Nest Hotel Ishigaki Maesato Beach
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.0 de 10, Molt bé, 53 opinions
Preu actual: 71 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 880 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tulip Ishigakijima
Tulip Ishigakijima
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki, Japan - Okinawa Prefecture
Tulip Ishigakijima Ishigaki Island
Japan - Okinawa Prefecture
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel
Hotel Tulip Ishigakijima Ishigaki
Hotel Tulip Ishigakijima Hotel Ishigaki
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Tulip Ishigakijima
Opinions
7,8
Bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HIROYUKI
Viatge en parella
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIROYUKI
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Kazuhiro
29 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Kazuhiro
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
toyohito
2 de maig de 2023
toyohito
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Al
Viatge de negocis
21 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Al
Estada de 2 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Izumi
Viatge en grup
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Izumi
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Chihira
18 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chihira
Estada de 3 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
KIYOSHI
28 de juny de 2022
KIYOSHI
Estada de 2 nits (juny 2022)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
工事中なら先に言え
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
DAISUKE
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DAISUKE
Estada de 3 nits (març 2022)
4/10, Deficient
SHUKO
7 de maig de 2021
SHUKO
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
15 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
利用しやすい場所
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
ATSUSHI
Viatge de negocis
28 de gen. de 2020
ATSUSHI
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
16 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
空港送迎あり
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
KOTARO
Viatge de negocis
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出張利用に最適
KOTARO
Estada de 5 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Azusa
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Azusa
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Man Kuen
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Man Kuen
Estada de 3 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
19 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
take
Viatge en família
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
take
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
SHIMO, 奈良
Viatge en parella
7 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIMO
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)