Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima
Hotel a Ishigaki amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 126 €
16 de jul. - 17 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors, vistes al mar

Habitació Deluxe, no fumadors, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
4 dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors, vistes al mar

Suite, no fumadors, vistes al mar
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
4 dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
4 dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, no fumadors, vistes a l'oceà (Maisonette)

Habitació Deluxe, no fumadors, vistes a l'oceà (Maisonette)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
4 dormitoris
Un assecador de cabells
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2459-1 Arakawa, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0024
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Beach Hotel Sunshine Ishigakijima
Beach Hotel Sunshine Ishigakijima
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 538 opinions
Preu actual: 132 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1650 JPY per adult i 1100 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Royal Marine Palace Aparthotel Ishigaki Island
Royal Marine Palace Aparthotel
Royal Marine Palace Ishigaki Island
Hotel Royal Marine Palace
Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima Ishigaki Island
Royal Marine Palace Ishigakijima Ishigaki Island
Royal Marine Palace Ishigakijima
Royal Marine Ishigakijima
Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima Hotel
Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima Ishigaki
Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima Hotel Ishigaki
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Royal Marine Palace Ishigakijima
Opinions
8,2
Molt bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
kazunari
Viatge en grup
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kazunari
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Eigo
Viatge en família
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Eigo
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
TETSUYA
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
TETSUYA
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Takatsugu
Viatge en família
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takatsugu
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
YASUHIRO
Viatge en família
6 d’ag. de 2024
YASUHIRO
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Hideo
Viatge en família
13 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hideo
Estada de 4 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Makoto
3 d’ag. de 2023
Makoto
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
yasuko
Viatge en família amb nens petits
4 de gen. de 2023
yasuko
8/10, Bo
kazuyo
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
10 d’oct. de 2022
kazuyo
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
fumika
10 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fumika
Estada de 2 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
HIROKO
10 d’ag. de 2022
HIROKO
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Ryoji
9 d’ag. de 2022
Ryoji
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Yasuko
Viatge de negocis, Viatge en grup
23 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasuko
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
HIROAKI
Viatge en família
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

HIROAKI
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
24 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2021)
8/10, Bo
akitomo
Viatge en grup
18 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
akitomo
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
HIDENOBU
Viatge de negocis, Viatge en grup, Viatge en família
5 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
コスパ良し
HIDENOBU
Estada de 4 nits (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
思っていた以上に快適

Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
ロイヤルマリンパレス
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2020)
6/10, Acceptable
Ryu
3 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
ベッド幅が狭くて
Ryu
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
yuki
Viatge en grup
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yuki
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
キヨコ, 和歌山市
Viatge en parella
12 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
キヨコ
Estada de 3 nits (jul. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en grup, Viatge en família
12 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)