Hotel Emerald Isle Ishigakijima
Hotel amb esmorzar gratuït, molt a prop de Terminal de Ferri de l'Illa Ishigaki
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Emerald Isle Ishigakijima





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació (Semi-double)

Habitació (Semi-double)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un bidet
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

7-14, Misaki-cho, Ishigaki, Okinawa-ken, 907-0012
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Miyahira
Hotel Miyahira
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 841 opinions
Preu actual: 89 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Emerald Isle Ishigakijima
Emerald Isle Ishigakijima
Hotel Emerald Isle Ishigakijima Hotel
Hotel Emerald Isle Ishigakijima Ishigaki
Hotel Emerald Isle Ishigakijima Hotel Ishigaki
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Emerald Isle Ishigakijima
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
22 de juny de 2025
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
kei, TOKYO
Viatge en parella
31 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kei
Estada de 2 nits (març 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
27 de març de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地も対応も良いホテル
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
HIROKO
Viatge en grup
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
立地もよく素敵なホテルでした
HIROKO
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
空港からの移動が楽なホテル
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Juujt, japan
Viatge en grup
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Juujt
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Takemi
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takemi
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
kensaku
Viatge de negocis
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kensaku
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
BATA, 新居浜
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BATA
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
yumi
Viatge en grup
1 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おしゃれ
yumi
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
yumi
Viatge en grup
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
おしゃれな雰囲気と清潔な室内。
yumi
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
位置方便
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Simon
12 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simon
Estada de 2 nits (nov. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels