Hotel Acosta
Hotel a Iquitos amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Acosta





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Per cable
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Huallaga 254, Iquitos, Loreto, 16001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

El Dorado Classic Hotel
El Dorado Classic Hotel
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 95 opinions
Preu actual: 49 €
18 de jul. - 19 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 PEN per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 20 PEN l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
Acosta Iquitos
Hotel Acosta
Hotel Acosta Iquitos
Acosta Hotel Iquitos
Hotel Acosta Hotel
Hotel Acosta Iquitos
Hotel Acosta Hotel Iquitos
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Acosta
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Wenjia
Viatge en família
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Wenjia
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
JOSE MIGUEL
Viatge de negocis
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Acosta friendly people
JOSE MIGUEL
Estada de 7 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Martin, Angelniemi
Viatge en parella
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 5 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Kathryn
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Kathryn
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Joseph
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph
Estada de 6 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Diana
Viatge en família
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Hilary
24 de nov. de 2023
Hilary
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Kevin
Viatge en grup
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Road noise a problem
Kevin
Estada d’1 nit (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Angela
Viatge en família
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Angela
Estada d’1 nit (ag. 2023)
6/10, Acceptable
Elsa
Viatge en parella
20 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Elsa
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Steven
Viatge de negocis
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada de 2 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Manuel, Pembroke Pines
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Manuel
Estada de 3 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
LILIAN
31 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice hotel with a fair price
LILIAN
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Victor
Viatge en grup
17 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 2 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
JOSE MIGUEL
Viatge de negocis
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Acosta 2021
JOSE MIGUEL
Estada de 6 nits (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
31 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
31 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Hugo
8 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hugo
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Ushie, New Rochelle, New York
Viatge en família
11 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ushie
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Erika
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Oportunidades de Mejora
Erika
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)