NH Iquique Costa
Hotel a Iquique amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament NH Iquique Costa





VIP Access
Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
20 de juny - 21 de juny
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (View)

Habitació estàndard (View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (View)

Habitació superior (View)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LED
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Bany privat
Productes de neteja ecològics
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Arturo Prat 3939, Iquique, Tarapaca, 1100000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NH Iquique Pacífico
NH Iquique Pacífico
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 39 opinions
Preu actual: 55 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 15 i 36 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 25 USD per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 26000.0 USD per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 26000.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i il·luminació exterior
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests planning to check in with a pet must provide the pet's health certificate at check-in.
L’allotjament també es coneix com a
Radisson Hotel Iquique
Hotel NH Iquique
NH Iquique
NH Iquique Costa Hotel
NH Iquique Costa Iquique
NH Iquique Costa Hotel Iquique
Preguntes freqüents
Opinions: NH Iquique Costa
Opinions
8,2
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Doug
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doug
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
jean claude
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean claude
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Eugenio
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugenio
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
María Elena
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
María Elena
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Richard
30 d’oct. de 2024
Richard
Estada de 4 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Carlos
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Huixiu
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Huixiu
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
François
16 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
François
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
monique
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
monique
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Martin
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Blitzlicht in der Nacht wirklich notwendig?
Martin
Estada de 2 nits (març 2024)
4/10, Deficient
Martin
27 de març de 2024
Martin
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
Armando
Viatge en família
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
El Nochero cerca del acceso
Armando
Estada de 2 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Fangeat
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Fangeat
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
angela
6 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable overnight
angela
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
VERA JUAN CARLOS
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
VERA JUAN CARLOS
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jorge
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Juan
3 de gen. de 2024
Juan
Estada de 3 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
FERNANDO
26 de nov. de 2023
FERNANDO
Estada de 5 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
nicolas
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nicolas
Estada d’1 nit (juny 2023)
8/10, Bo
Luis
27 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Luis
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Loreto
16 de des. de 2022
Loreto
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
luis
31 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
luis
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Jorge
20 de jul. de 2022
Jorge
Estada de 3 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Cristopher
Viatge en família
26 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
No recibireron pago
Cristopher
Estada de 2 nits (juny 2022)