213 Hala Pengkalan Barat 12, Ipoh, Negeri Perak, 31650
Què hi ha als voltants
Estació Aeon 18 - 7 minuts a peu - 0.6 km
Desfilada Ipoh - 9 minuts en cotxe - 7.2 km
Carrer de les Concubines - 9 minuts en cotxe - 7.2 km
Hospital Raja Permaisuri Bainun - 10 minuts en cotxe - 8.0 km
Estadi Perak - 11 minuts en cotxe - 9.5 km
Com moure’s per la zona
Ipoh Railway Station: 15 min en cotxe
Aeroport d'Ipoh-Soldà Azlan Shah (IPH): a 19 min en cotxe
Restaurants
Restoran Nasi Kandar Ar Rashid - 9 minuts a peu
Al-Matha'am Syed Corner - 10 minuts a peu
Restaurant Station 18 - 6 minuts a peu
Restoran Tasek Raban - 8 minuts a peu
Rieza Tomyam - 8 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Ipoh Paradise Homestay Station 18
Casa d'hostes a prop de Desfilada Ipoh
Ipoh Paradise Homestay Station 18 ofereix comoditats com ara una terrassa i una bugaderia. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Aparcament sense assistència gratis
Allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
Totes les habitacions estan decorades individualment i presenten avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i xampú
Televisors de pantalla plana amb canals per cable
Cuines bàsiques, frigorífics/congeladors grans i plaques de cuina
Idiomes
Xinès (cantonès), xinès (mandarí), anglès i malai.
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït, vigilat i cobert a les instal·lacions
Aparcament a les instal·lacions amb opcions d'estacionament en una cotxera
Per a famílies
Bugaderia
Cuina bàsica a l'habitació
Frigorífic congelador de mida estàndard a l'habitació
Comoditats
Bugaderia
Exterior
Terrassa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Rampa a l'entrada principal
Sense ascensor
Més serveis
2 plantes
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Bany
Bany privat
Dutxa
Paper higiènic
Sabó
Tovalloles
Xampú
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals per cable
Menjar i beguda
Cuina bàsica
Estris de cuina, vaixella i coberteria
Frigorífic congelador de mida estàndard
Placa de cuina
Altres
Adaptadors elèctrics
Aire condicionat
Caixa forta
Decoració exclusiva
Planxa i taula de planxar
Rentadora
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
Aquest allotjament no disposa de recepció
Els clients que tinguin previst arribar fora de l'horari habitual rebran un correu electrònic amb instruccions especials d'entrada i els detalls del pany electrònic. entrada privada.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mètodes d’accés
Entrada privada i pany electrònic
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
Dipòsit en efectiu de 500 MYR per allotjament i per estada
Dipòsit de danys de 100 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Ipoh Paradise Homestay 18 Ipoh
Ipoh Paradise Homestay Station 18 Ipoh
Ipoh Paradise Homestay Station 18 Guesthouse
Ipoh Paradise Homestay Station 18 Guesthouse Ipoh
Preguntes freqüents
Ipoh Paradise Homestay Station 18 accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Ipoh Paradise Homestay Station 18?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Ipoh Paradise Homestay Station 18?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Ipoh Paradise Homestay Station 18?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Ipoh Paradise Homestay Station 18
Opinions
6,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 3 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 0 de 3 opinions
8-Bo
0
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 3 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 0 de 3 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 3 opinions
2-Horrible
1
4,0/10
Neteja
4,0/10
Personal i servei
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10/10
YAP
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10
We have an unhappy check in experience, we follow all the instructions that provided by owner but unable to access the smart door. We have contacted the owner more than 30 times and around 1 hour and from cloudy to raining but no answer. We have feedback the cleanliness of the comforter but there are no reply from owner. The light of the carpark room was no function and we need to open the gate and smart door in dark condition when we went back from dinner. We found cockroach at the bathroom too. Very disappointed with the owner’s response. The rest of the facilities all good.