Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Allotjament de 3.0 estrelles
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Royal Perak Golf Club

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Exterior
Ascensor
Interior
Suite superior | Vista des de l'habitació
Recepció

Opinions

6,6 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 14 de 14 habitacions

Habitació, 2 llits de matrimoni

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
  • 36 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 2 llits de matrimoni

Habitació amb dos llits individuals estàndard

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Suite superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Dormitori independent
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
  • 20 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit de matrimoni gran

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 17 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni

Suite Deluxe

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
  • 27 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni i 1 llit individual

Habitació Premier

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit de matrimoni gran

Suite familiar

El més destacat

Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor
2 Dormitoris
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
  • 54 metres quadrats
  • 2 dormitoris
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni gran i 2 llits individuals

Premier King Room

  • Capacitat per a 2

Superior Suite

  • Capacitat per a 2

Standard Queen Room

  • Capacitat per a 2

Family Suite

  • Capacitat per a 4

Standard Twin Room

  • Capacitat per a 2

Double Queen Room

  • Capacitat per a 4

Deluxe Suite

  • Capacitat per a 3
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
No.2, Jalan Ampang Baru 6A, Pusat Perdagangan Ampang Baru, Ipoh, Perak, 31350

Què hi ha als voltants

  • Royal Perak Golf Club - 3 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Temple Sam Poh Tong - 5 minuts en cotxe - 3.1 km
  • Desfilada Ipoh - 6 minuts en cotxe - 4.6 km
  • Estadi Perak - 7 minuts en cotxe - 4.6 km
  • Carrer de les Concubines - 9 minuts en cotxe - 6.1 km

Com moure’s per la zona

  • Ipoh Railway Station: 15 min en cotxe
  • Aeroport d'Ipoh-Soldà Azlan Shah (IPH): a 13 min en cotxe

Restaurants

  • ‪D'warung Kari-kari - ‬3 minuts a peu
  • ‪Restoran Sun Yeong Wai Sdn. Bhd - ‬8 minuts a peu
  • ‪Restoran D'Naina, Sri Ampang, Ipoh - ‬7 minuts a peu
  • ‪迥味茶餐室 - ‬10 minuts a peu
  • ‪Kafe Rimbunan Serai - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Hotel amb Royal Perak Golf Club a prop
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh, amb Temple Sam Poh Tong i Estadi Perak a poca distància, té molt per oferir. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Aparcament (de pagament), magatzem d'equipatge i allotjament lliure de fum
  • Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
Les 80 habitacions presenten comoditats com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
  • Televisors de 32 polzades amb canals digitals

Idiomes

Xinès (mandarí), anglès i malai.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Velocitat de la wifi a l'habitació: 25 Mbps o més
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament les instal·lacions (4 MYR per dia)

Comoditats

  • Magatzem d'equipatge
  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Ascensor (porta de 88 centímetres d'amplada)
  • Terres de fusta dura a l'habitació

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Bidet
  • Capçal de la dutxa tipus cascada
  • Dutxa
  • Paper higiènic
  • Tovalloles
  • Xampú

Entreteniment

  • Televisor de 32 polzades amb canals digitals

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta

Altres

  • Aire condicionat
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'aparcament sense assistència: 4 MYR per dia.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Golden Roof Hotel Ipoh
Golden Roof Hotel
Golden Roof Ipoh
Golden Roof
Golden Roof Hotel
Golden Roof Ampang Ipoh Ipoh
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Ipoh
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Hotel
Golden Roof Hotel Ampang Ipoh Hotel Ipoh

Preguntes freqüents

Golden Roof Hotel Ampang Ipoh accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Hi ha aparcament disponible per 4 MYR per dia.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Registre de sortida: migdia.

On es troba Golden Roof Hotel Ampang Ipoh?

Aquest hotel és a Ipoh; tindràs Royal Perak Golf Club a 2,8 km i Temple Sam Poh Tong, a 3,4 km. Estadi Perak i Dataran Ipoh també són a menys de 10 km.

Opinions: Golden Roof Hotel Ampang Ipoh

Opinions

6,6
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 68 opinions
Puntuació 8: Bo. 22 de 68 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 25 de 68 opinions
Puntuació 4: Deficient. 10 de 68 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 68 opinions

6,8/10

Neteja

6,8/10

Personal i servei

5,4/10

Comoditats

6,6/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

4/10, Deficient

Siah

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2022)

8/10, Bo

Kok ping

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2022)

4/10, Deficient

Fong

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Overpriced and not clean at all.

Overpriced even it is still consider budget hotel range. Dusty and spiderweb visible everywhere. Front desk check-in slow thou it just us checking in, with unfriendly facial expression. Have been staying a lot of budget hotel much cheaper than this, but never felt as eerie as this.
Estada d’1 nit (gen. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2019)

2/10, Horrible

Ahmad

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Highly Disappointed and Disgusted

Our stay at the Golden Roof was terrible. From the start, the check in took a lengthy amount of time even though no one else was waiting to be checked in. When arriving to our first room, there was a huge yellow stain on the bed. Upon complaining for over an hour, the manager finally offered us an upgrade. Unfortunately, the upgrade was actually a downgrade. Wallpaper falling off, dead bugs on the floor, broken window, drainage problems in the bathroom, other people’s hair all over floor and on the bed. I would highly suggest not to book this hotel and waste your money here. The rooms again were terrible, the couches in the lobby even had stains, the hallways smelt like smoke even though it was nonsmoking, and the staff were rude and not willing help correct the issues. Extremely disgusted and disappointed with this establishment!
Estada d’1 nit (ag. 2019)

8/10, Bo

Leon

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
the price is cheap, so the quality is acceptable at this price
Estada d’1 nit (juny 2019)

6/10, Acceptable

Mandy

Què no li ha agradat: Neteja
THE ROOM 221- ROOM AND PILLOW IS ABIT DUSTY, ROOM IS TOTALLY DIFFERENT WITH THE PHOTO OF PREMIER QUEEN,HONESTLY HAVE A BIT DISAPPOINTED. THE WALLPAPER WAS TORN . ONLY THE LOBBY LOOK'S GRAND.
Estada d’1 nit (abr. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The customer service was good but the hotel conditions was very poor, there’s a leaking in the washroom and the room wallpaper peeled off.
Estada de 2 nits (abr. 2019)

8/10, Bo

Mui Hoon

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Clean room , good water heater and good water pressure. Enjoy the shower after a long hot day outside.
Estada de 3 nits (febr. 2019)

6/10, Acceptable

Kah Leng

一般

Estada d’1 nit (set. 2018)

2/10, Horrible

kannmani, penang

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad experience hotel stay

Because of air con spoil......need to shift room for more than x3. Finally gt a room which was like a hut.....veryx3 small. Receptionist very rude. Toilet very dirty.
Estada d’1 nit (juny 2018)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Needs a lot improvement

toilet and room not cleaned properly ! in fact it is so discomfiting to see remnants of hair, dust and even a bottle of used shampoo in the toilet !

4/10, Deficient

e, sg

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

smelly toilet

pungent smell from toilet not sure from the sewage or toilet bowl seems abit choke.. call for help, customer services only came to flush and say nothing is wrong even though he could smell it also.. ask to change rm yet was full house. he went to take up some air freshener and spray the toilet.. ask him if he could leave the air freshener in the rm so that we can use it if the smell is still there.. he say cant. can only ask from rm service the next morning.. we dare use the toilet or open the toilet door as the smell was too strong and check out early in the am at 6am.. would never go bavk again
Estada d’1 nit (des. 2017)

6/10, Acceptable

mira, shah alam

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Average

Average. Need to improve better on cleanliness in room.
Estada d’1 nit (nov. 2017)

6/10, Acceptable

Amiirzam, Seremban, N9

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
i book for 2 adult and 1 children, they gave me a room that only got 1 bad queen size. ;(
Estada d’1 nit (oct. 2017)

10/10, Excel·lent

Pak, Kuala Lumpur

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Hotel yang selesa berhampira lost world of tambun

Hotel yang selesa. Dekat dengan kemudahan seperti kedai makan. Sesuai untuk pelancong atau pengunjung yang berhajat untuk bercuti ke Lost World of Tambun. Hanya perjalan 10 minit sahaja ke sana
Estada d’1 nit (oct. 2017)

6/10, Acceptable

OTHMAN, KUALA LUMPUR

Satisfy

Satisfy, SELESA, BERSIH, BERDEKATAN DGN PUSAT BANDAR, PARKING SENANG DAN TIADA KESIBUKAN LALU LINTAS.
Estada d’1 nit (oct. 2017)

6/10, Acceptable

Alfen

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2017)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

6/10, Acceptable

ahmad faizal

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hanya disediakan dua biji bantal yang terlalu lembut. Apabila meminta untuk 2 bantal tambahan, terpaksa bayar rm49...wow!! Tiada almari dan sebuah kerusi. Bayangkan setiap masa dalam bilik terpaksa duduk atas katil sahaja. Sesuai untuk tidur shj tapi kurang selesa

6/10, Acceptable

Philip, kuala lumpur

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Business trip

Low water pressure in the morning, others are just fine.

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

RIDICULOUS SERVICE! WONT BACK TO THAT HOTEL EVER!!

booked for 2 rooms and check in at 12am. 1st room - air conditioner cant function at all and phone not able to use. called for maintenance to repair and took more than one hour to fix it. even fixed, the air was hot air. cant sleep for whole night!!! 2nd room - air conditioner cant function as well some more leaking water. flush in the toilet cant use! asked for exchange room, said fully booked and just ignore us! asked for an explanation from management but all supervisor and manager just ignore us!!! the service of staff were really rude and bad! never stay a hotel experience like this. BAD FACILITIES, DIRTY ENVIRONMENT AND RUDE STAFF SERVICE!!!

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja
More focus of cleanliness even though this is 3* hotel.. Hire more workers.. Manager Must always at the counter..

2/10, Horrible

Crys

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Bad service

Request for a hair dryer since afternoon when check in. Called and asked for few times, no response was given by staffs. Until night went down to counter, they only start looking and told me housekeeper went back. No hair dryer and make us until midnight!!