Harmony Hotel
Hotel a Ipiales amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Harmony Hotel





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Suite Comfort

Suite Comfort
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Sala d'estar
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

785 Cl. 17, Ipiales, Nariño, 524061
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Loft Hotel Ipiales
Loft Hotel Ipiales
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 47 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Harmony Hotel Hotel
Harmony Hotel Ipiales
Harmony Hotel Hotel Ipiales
Preguntes freqüents
Opinions: Harmony Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Cristian
25 de juny de 2025
Cristian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Dairon
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dairon
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gladys
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gladys
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sonia
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sonia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Nicolle
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicolle
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandra
Viatge en parella
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandra
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
vigier
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon hotel
vigier
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
george
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
george
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
BRIDGET
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
BRIDGET
Estada de 4 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Chris
Viatge en parella
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada de 11 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
4 de gen. de 2025
Elizabeth
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Heather
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heather
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Vinicio
Viatge en família
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinicio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yolanda
Viatge en família
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yolanda
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MUY BONITO Y ACOGEDOR
Jose
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Eliseo
Viatge en parella, Viatge en família
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eliseo
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Yara
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Friendly staff and delicious breakfast
Yara
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Alberto Angel
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto Angel
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Giuseppe
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Robert
Viatge en família
24 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (set. 2024)