Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Gasthof Purner





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 185 €
taxes i impostos inclosos
14 d’ag. - 15 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, bany privat (Balcony)

Habitació doble, bany privat (Balcony)
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, bany privat (Balcony)

Habitació triple, bany privat (Balcony)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, bany privat

Habitació individual, bany privat
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Barnussos
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dorfplatz 5, Thaur, Tirol, 6065
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.60 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 6 EUR per animal de companyia per dia.
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 16 anys
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Àustria. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Gasthof Purner
Gasthof Purner Thaur
Hotel Gasthof Purner
Hotel Gasthof Purner Thaur
Hotel Gasthof Purner Hotel
Hotel Gasthof Purner Thaur
Hotel Gasthof Purner Hotel Thaur
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Gasthof Purner
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Jonathan
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Falk, Snoqualmie
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Falk
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Priyabrata
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Priyabrata
Estada de 5 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Alberto
Viatge en grup
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alberto
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Wolfgang
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernand
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernand
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Franck
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Merveilleux
Franck
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Roberto
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Julia
5 de des. de 2024
Julia
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tomasz
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomasz
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernand
Viatge de negocis
12 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fernand
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Martin
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Vito
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vito
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Barbara
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Duygu
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Duygu
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Sjur Ingolf
Viatge en família
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice and cozy
Sjur Ingolf
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryszard, Panama City
Viatge en família
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryszard
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hubertus
Viatge de negocis
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hubertus
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Hildegard
Viatge de negocis
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr Kundenorientiert und freundlich!
Hildegard
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Maik
Viatge en família
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maik
Estada de 4 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Erich
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erich
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Zeenat
30 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zeenat
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Robert
8 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (set. 2023)