Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Die Gams





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 188 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstrasse 16, Beilngries, 92339
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Der Postwirt
Der Postwirt
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 15 opinions
Preu actual: 153 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Ringhotel Die Gams Hotel Beilngries
Ringhotel Die Gams Hotel
Ringhotel Die Gams Beilngries
Ringhotel Die Gams
Ringhotel Die Gams
Hotel Die Gams Hotel
Hotel Die Gams Beilngries
Hotel Die Gams Hotel Beilngries
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Die Gams
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de febr. de 2025
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Konrad
Viatge en família
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Konrad
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Johan
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Johan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Gerda
30 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gerda
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christof
Viatge de negocis
29 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christof
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Axel
18 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Axel
Estada de 3 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Elisabeth
Viatge de negocis
21 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toller Aufenthalt

Elisabeth
Estada de 3 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Peder
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Peder
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Andreas
Viatge en família
19 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
mysigt !
Andreas
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Ole
Viatge en família
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tysk gemütlichkeit og charme
Ole
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Harold
Viatge en família
23 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Harold
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
25 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Mette
29 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas
30 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mette
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mette
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mette
19 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nyistandsat, god mad hyggelig lille by.
Mette
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Reinhold
9 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reinhold
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Filippo
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel in the city center
Filippo
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Lars-Åke
23 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lars-Åke
Estada d’1 nit (juny 2018)
10/10, Excel·lent
jiaji
17 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jiaji
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
pernille
18 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super hyggeligt
pernille
Estada d’1 nit (febr. 2018)