IntercityHotel Ingolstadt
Hotel a Ingolstadt amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament IntercityHotel Ingolstadt





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 69 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial (Plus)

Habitació empresarial (Plus)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,2 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Bahnhofstr. 6, Ingolstadt, BY, 85051
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Maritim Hotel Ingolstadt
Maritim Hotel Ingolstadt
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 286 opinions
Preu actual: 105 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.5 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 25 EUR.
- Càrrec pel llit addicional: 25 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
InterCityHotel Hotel Ingolstadt
InterCityHotel Ingolstadt
InterCityHotel Ingolstadt Hotel
IntercityHotel Ingolstadt Hotel
IntercityHotel Ingolstadt Ingolstadt
IntercityHotel Ingolstadt Hotel Ingolstadt
Preguntes freqüents
Opinions: IntercityHotel Ingolstadt
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Klaus, Ilmenau
3 de juny de 2025
Klaus
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Anja
Viatge de negocis
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anja
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Elif
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elif
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jolanthe
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jolanthe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Carlos
12 d’abr. de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolaos, Chorley
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikolaos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Bernd
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernd
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Christoph
16 de març de 2025
Christoph
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adriano
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriano
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Doris
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Detlef
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Detlef
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nikolaos, Chorley
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nikolaos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
BTSL GmbH
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BTSL GmbH
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ronny
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Sefik
Viatge de negocis
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sefik
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
yusuf ziya
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yusuf ziya
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Matthias
30 de des. de 2024
Matthias
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Tamer
Viatge de negocis
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Tamer
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Marius
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marius
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrea, Pieve A Elici
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Per Ole
Viatge en grup
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per Ole
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Aydin
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aydin
Estada de 3 nits (nov. 2024)