Soma Hotel
Hotel a Incheon amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Soma Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 44 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Any de renovació: 2021
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Rentadora/assecadora
Any de renovació: 2021
Un assecador de cabells
Bany privat
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

81-28 Juan 2dong, Namgu, Incheon, 402-202
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Toyoko Inn Incheon Bupyeong
Toyoko Inn Incheon Bupyeong
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
8.8 de 10, Excel·lent, 1.001 opinions
Preu actual: 49 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Soma Hotel Incheon
Soma Incheon
Soma
Soma Hotel Hotel
Soma Hotel Incheon
Soma Hotel Hotel Incheon
Preguntes freqüents
Opinions: Soma Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
KEIJI
Viatge de negocis
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIJI
Estada de 4 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Tai Wai, Anchorage
5 de des. de 2024
Tai Wai
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Huiman
Viatge de negocis, Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Huiman
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Seon hee
Viatge en família
16 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Seon hee
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Tyler
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Tyler
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ji, Wilmington
Viatge en grup
11 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ji
Estada de 4 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
YONGOH
9 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei
YONGOH
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
JiWon
Viatge en grup
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
꼭 오세요
JiWon
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Kimberlee
Viatge en grup
17 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberlee
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Tien
Viatge en família
29 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tien
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
KENTA
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
KENTA
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
HARUKA
Viatge en grup
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HARUKA
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
22 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
MINSOO
3 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MINSOO
Estada de 2 nits (maig 2021)
8/10, Bo
SAN
Viatge de negocis
21 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SAN
Estada de 3 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
HAYOUNG
Viatge de negocis
18 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
저렴하고 친절
HAYOUNG
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
SANG DOO
6 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANG DOO
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
보보, 日本
Viatge en grup
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
보보
Estada de 4 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
SOYEON
Viatge en grup
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
굿굿


SOYEON
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
별롭니다
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best service ever!
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)