Hotel Olimpia
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Autòdrom Internacional Enzo e Dino Ferrari
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Olimpia





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual empresarial

Habitació doble per a ús individual empresarial
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Barnussos
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard (Matrimoniale)

Habitació doble per a ús individual estàndard (Matrimoniale)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard

Habitació doble per a ús individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual empresarial (Matrimoniale)

Habitació doble per a ús individual empresarial (Matrimoniale)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial

Habitació doble o amb dos llits individuals empresarial
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Barnussos
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Carlo Pisacane 69, Imola, BO, 40026
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Molino Rosso
Hotel Molino Rosso
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- S’admeten animals
- Piscina infantil
8.0 de 10, Molt bé, 94 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Olimpia Imola
Olimpia Imola
Hotel Olimpia
Hotel Olimpia Hotel
Hotel Olimpia Imola
Hotel Olimpia Hotel Imola
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Olimpia
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Takehiro
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Takehiro
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Aurora
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurora
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
massimo
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
massimo
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
F
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place.
F
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandrine
22 d’abr. de 2025
Sandrine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandrine
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bel hôtel
Sandrine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
William Maurizio
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
William Maurizio
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
William Maurizio
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
William Maurizio
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Martino
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Martino
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Tibor
14 de nov. de 2024
Tibor
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauro
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Gustavo
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gustavo
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Jessica
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessica
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
nicholas
9 de jul. de 2024
nicholas
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Angelo
Viatge de negocis
3 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Angelo
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Clifford
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clifford
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Lars
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lars
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Stefano
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Stefano
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
maurizio
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
maurizio
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Sara
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sara
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge de negocis
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Craig
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
ALVARO
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ALVARO
Estada d’1 nit (abr. 2024)