The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb un restaurant i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Port d'Ilfracombe

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

7,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Esmorzar disponible
  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Servei de neteja
  • S’admeten animals
  • Wifi gratuïta
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions

Habitació doble

8,0 sobre 10
Molt bo
(24 opinions)

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació amb dos llits individuals

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació individual

8,4 sobre 10
Molt bo
(12 opinions)

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 14 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació familiar

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació doble, vistes al jardí

9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació familiar, vistes al jardí

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • 20 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble i 1 llit individual

Habitació amb dos llits individuals, vistes al jardí

El més destacat

Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Wilder road, Ilfracombe, England, EX34 9AH

Què hi ha als voltants

  • Platja d'Ilfracombe - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Port d'Ilfracombe - 9 minuts a peu - 0.8 km
  • Estàtua Verity - 12 minuts a peu - 1.1 km
  • Platja de Hele Bay - 6 minuts en cotxe - 2.7 km
  • Platja de Sandy Cove - 20 minuts en cotxe - 7.5 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Barnstaple: 28 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Admiral Collingwood (Wetherspoon) - ‬4 minuts a peu
  • ‪Dolly's Cafe - ‬3 minuts a peu
  • ‪Annie and the Flint - ‬3 minuts a peu
  • ‪Espresso Seafood Bar and Grill - ‬5 minuts a peu
  • ‪DJ Sports Bar - ‬2 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality

Hotel a prop de Port d'Ilfracombe
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality ofereix comoditats com ara un bar i un restaurant. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a les zones comunes.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Esmorzar anglès (de pagament), servei de recepció obert les 24 hores i allotjament lliure de fum
  • A les opinions dels clients només es diuen coses bones de l'amabilitat del personal
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que ofereixen banyeres o dutxes i assecadors de cabells
  • Televisors de pantalla plana amb canals per cable
  • Bullidores elèctriques, calefacció i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar anglès de pagament disponible cada dia de 07:30 a 09:30: 12 GBP per adult i 6 GBP per nen
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant

Per a famílies

  • Bar o cafeteria

Comoditats

  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Sense ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana amb canals per cable

Menjar i beguda

  • Bullidora elèctrica
  • Cafetera i tetera

Altres

  • Calefacció
  • Planxa i taula de planxar (cal sol·licitar-les)
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 21:30.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert

Renovacions i tancaments

Aquestes instal·lacions tanquen durant la temporada hivern:
  • Bar

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 10.00 GBP per animal de companyia per dia.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
Hi ha disponibles bols d'aigua i menjar

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar anglès: 12 GBP per adult i 6 GBP per nen (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 10.00 GBP per animal de companyia per dia.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no disposa d'ascensors

L’allotjament també es coneix com a

Dilkhusa Grand Hotel Ilfracombe
Dilkhusa Grand Hotel
Dilkhusa Grand Ilfracombe
Dilkhusa Grand
The Dilkhusa Grand Hotel
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality Hotel
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality Ilfracombe
The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality Hotel Ilfracombe

Preguntes freqüents

The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gossos. Es cobra una taxa de 10.00 GBP per animal de companyia i per dia. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Amb data 12 de nov. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality el dia 16 de nov. de 2025 són d'almenys 56,32 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 21:30. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality?

Aquest hotel a prop de la platja i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Museu d'Ilfracombe i Port d'Ilfracombe. Platja de Wildersmouth i Platja d'Ilfracombe també són a menys de 5 min.

Opinions

Opinions: The Dilkhusa Grand Hotel By Compass Hospitality

7,4

Bo

7,4

Neteja

8,2

Ubicació

8,2

Personal i servei

6,8

Respecte al medi ambient

6,4

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 110 de 405 opinions
Puntuació 8: Bo. 141 de 405 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 76 de 405 opinions
Puntuació 4: Deficient. 45 de 405 opinions
Puntuació 2: Horrible. 33 de 405 opinions

Opinions

8/10, Bo

Mike

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Everything was very good The room looked newly decorated and clean.The hotel is in need of refurbishement in places ,breakfast was excellent.would stay again in a good location,close to Wetherspoons.
Single room
Lots of choices
Estada d’1 nit (oct. 2025)

8/10, Bo

Corinne

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Did not have breakfast
Estada d’1 nit (oct. 2025)

4/10, Deficient

Chris

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Breakfast was too expensive for a continental style at £14.50. Only 1 pillow on the beds and no evening meal so had to find another hotel. No 24 hour reception as advertised and no fee car park either. Decide we could not stay another night due to poor compliance with advertisement.
Estada de 3 nits (set. 2025)

2/10, Horrible

Sophie

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
The First Lady on reception we felt was really rude and abrupt as we enquired about parking in the car park as the chain was up. The Second Lady was friendlier however did not like how we were told our room number out loud. I worked as a hotel manager for Greene King and it was policy we were not to tell but to show the room number due to safeguarding the guests. Especially if I was a female travelling alone, anyways charged for the dog which we accepted. There was just no personal touch, I had stated in our notes it was our anniversary and not even a happy anniversary. I also noticed if we had booked direct which would have cost me alot more than Expedia we could have had a free room upgrade if available but didn’t want to take the risk of paying and then not, the hallway ti our room 312 smelt absolutely horrendous, first night it was bareabke but the second was like sewage, it was not great. Also a complete mission for anyone wth dogs like myself to ve put on the 3rd floor. Especially with a lift that was tempremental in working. All other dog friendly hotels I have stayed in have had the dogs on ground floor rooms for easy access to outside areas for them to go to the toilet etc. the bathroom wasn’t very clean and there was piles of dust beside the wardrobes, the coffee tray etc. We don’t get away very often due to having kids and after paying the extra £20 dog fee I just felt really really let down. I wanted to looks To return with my children this year or even to a more
Estada de 2 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Sandra

Què li ha agradat: Personal i servei
This is an old hotel that's a little tired, but clean and quiet
Estada d’1 nit (set. 2025)

10/10, Excel·lent

Judith

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Second time staying here highly recommended
Estada de 2 nits (set. 2025)

4/10, Deficient

rose-marie

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Comoditats
k i have stayed in this hotel direct before and it is wh i booked again, but through You! i booked in advance and i did try to change my dates to October, but i could not get through to any human at all on several numbers... so i tel the hotel to get help. they said they could not help as i booked through Expedia and i explained ui could not get hold of anyone at Expedia????...the reason i had to change my 1 week stay date because my brother had a choma and had an emergency hospital scare and me and my family here to support Jon. i tel hotel again to explain my situation and asked who has my money paid £300+ ? they said they had it and i have requested it be used to re arrange new dates .... which is reasonable request... please can you help? my email address is rosie@rosiewood.com. i am viewing homes to move to Devon.... thank you
Estada de 5 nits (set. 2025)

2/10, Horrible

Nicole

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Das Hotel ist total runtergekommen und benötigt eine Renovierung. Tapeten hängen runter, viele Wasserschäden sind sichtbar, Risse in den Wänden und unsere Badezimmertür war so verzogen, dass man sie nur mit Gewalt öffnen und schließen konnte. Dazu dreckig und totaler Muffgeruch. Auch das Frühstück war schlecht, es sah alles aus, als stände es da schon stundenlang.
Estada d’1 nit (set. 2025)

6/10, Acceptable

kymberely

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei
Staff were great. My room was a good size ( I had a double room). Curtain was hanging off one side. Shower curtain was also hanging off. Shower was broken, so I could not put it up higher on the pole. Bath mat had mould on the underside of it. Breakfast was nice, with a varied choice of food.
Estada de 3 nits (set. 2025)

6/10, Acceptable

Ricky

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
The hotel is very rundown the staff were not very friendly or helpful the breakfast was ok
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Lorraine

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The hotel is very dated but it is a good price, its clean and in a good location. If your looking for somewhwhere cheap to stay and dont mind basic then its perfect.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Glynis

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Friendly staff, great location for the museum, theatre, seafront and harbour. There is a bus stop right outside for Barnstaple for shopping. We asked if we could have a ground floor room when we booked and that was what we were given. The bathroom was large and very clean. We had to leave early as our granddaughter was unwell and the night staff were very helpful. We would stay in this hotel again. Only downside was the decor was a bit tired in our room.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

4/10, Deficient

Janet

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Emma

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charlie and Linda couldn't do enough. Yes the hotel needed some updating up the rooms were clean and the breakfast was good . Will definitely be back .
Estada de 4 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Michael

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja
Appropriate price for the quality
Estada d’1 nit (ag. 2025)

2/10, Horrible

Rebecca

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

John

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (ag. 2025)

8/10, Bo

Hayley

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 7 nits (jul. 2025)

4/10, Deficient

Donna

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Our sleep was ok, but it wasn’t what I expected from the photos. A good clean of the carpets would help and better amenities. I don’t think it was worth the price I paid.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Richard

Viatge en parella
Ok for short stay, noisy drain in road at front of hotel, every time a car ran over it, it was like a gun going off in the night, good breakfast, Ilfracoombe seems to be shutting down, derelict buildings and hotels all around, would not go there again.
Estada de 2 nits (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Adam

Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

THERESA

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Poor stay

Estada de 2 nits (ag. 2025)

8/10, Bo

Rebecca

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Lovely stay. Basic but very clean. Staff friendly and helpful Quick check in and check out. Breakfast nice Would recommend and would stay again
Estada de 3 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Rachel

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stayed for 4 night never got much sleep as room above us the floor was so creeky could hear there shower and there toilet Had to ask twice for toilet roll the wall paper was coming off in room And felt the receptionist when we arrived wasn’t very welcoming
Estada de 4 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Mark

Estada de 4 nits (jul. 2025)