Hotel Medi
Hotel amb certificació ecològica a Ikast amb esmorzar gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Medi





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
9,0 sobre 10
Fantàstic
(18 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard (Bed 140 cm)

Habitació estàndard (Bed 140 cm)
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Televisor
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rådhusstrædet 8, Ikast, 7430
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Ikast
Hotel Ikast
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
7.0 de 10, Bé, 40 opinions
Preu actual: 88 €
taxes i impostos inclosos
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 200 DKK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 200.0 DKK per nit.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Medi
Hotel Medi Ikast
Medi Hotel
Medi Ikast
Hotel Medi Hotel
Hotel Medi Ikast
Hotel Medi Hotel Ikast
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Medi
Opinions
7,4
Bo
7,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Martin
Viatge de negocis
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Martin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Charlotte
Viatge en grup
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlotte
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Jacob
24 de febr. de 2025
Jacob
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anette
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anette
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Flemming
9 de febr. de 2025
Flemming
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tina Birgitte
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tina Birgitte
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Henny
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ophold
Henny
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thomas
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
Viatge de negocis
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Kristian
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Fint hotel
Kristian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Pernille
Viatge de negocis
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Pernille
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
Viatge de negocis
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Kirsten
19 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Kirsten
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
CREATECH
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Very pleasant stay
CREATECH
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Karen Margrethe
24 de nov. de 2024
Karen Margrethe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Per
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Karen Margrethe
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karen Margrethe
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Mette
21 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Mette
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Jens
16 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Et gidt ophold
Jens
Estada d’1 nit (nov. 2024)
4/10, Deficient
Pernille
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pernille
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Steen
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steen
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Brian
4 de nov. de 2024
Brian
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Henrik Hartmann
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Godt middelklasse hotel.
Henrik Hartmann
Estada d’1 nit (nov. 2024)