Hotel Miraflores
Hotel a Ibarra amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Miraflores





Opinions
7,2 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 1 dormitori

Habitació triple estàndard, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
S'hi admeten animals de companyia
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 dormitori

Habitació familiar, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Microones
Placa de cuina
Arrossera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, 1 dormitori

Habitació econòmica, 1 dormitori
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Microones
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Pérez Guerrero y Bolívar, Ibarra, Imbabura, 100150
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Back Packer
Back Packer
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Serveis de bugaderia
7.4 de 10, Bé, 3 opinions
Preu actual: 30 €
3 de jul. - 4 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Impost sobre el valor afegit de l'Equador (15 %). Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit (15 %).
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 48 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 3.00 USD per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 120 USD per vehicle l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i un sistema de seguretat
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL MIRAFLORES Ibarra
MIRAFLORES Ibarra
HOTEL MIRAFLORES Hotel
HOTEL MIRAFLORES Ibarra
HOTEL MIRAFLORES Hotel Ibarra
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Miraflores
Opinions
7,2
Bo
8,2/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Daniel
5 de març de 2025
Daniel
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Enrique
5 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Markus
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ich konnte mich gut erholen



Markus
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Milton Alexander
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Milton Alexander
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Richard
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 4 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Diego
Viatge en família
7 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diego
Estada de 2 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Veronica
6 de maig de 2024
Veronica
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Pamela
10 de des. de 2023
Pamela
Estada d’1 nit (des. 2023)
6/10, Acceptable
Xavier
Viatge en família amb nens petits
5 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Xavier
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
WILLIAM
26 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WILLIAM
Estada d’1 nit (oct. 2023)
2/10, Horrible
Viviana
8 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viviana
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Nancy
Viatge en grup
11 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nancy
Estada de 3 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Alejandro
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Alejandro
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
William
3 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
William
Estada de 2 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Vanessa
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Vanessa
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en grup
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Glenda
Viatge en família
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenda
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Andrea
Viatge en família
11 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrea
Estada d’1 nit (jul. 2022)
2/10, Horrible
John, Winona
24 de març de 2022
John
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Juan Diego
Viatge de negocis
13 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buen Hotel
Juan Diego
Estada d’1 nit (març 2022)
6/10, Acceptable
Juan
Viatge de negocis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Aceptable
Juan
Estada de 4 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
José Oscar Cañas
Viatge en grup
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
José Oscar Cañas
Estada de 5 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Roberto
Viatge en parella
30 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada d’1 nit (set. 2021)