Casa Morales Hotel Internacional y Centro de Convenciones
Hotel d'estil Beaux Arts a Ibagué amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament Casa Morales Hotel Internacional y Centro de Convenciones





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Carrera 3 No. 3-47, Barrio La Pola, Ibagué, Tolima, 730006
Sobre aquest allotjament
Casa Morales Hotel Internacional y Centro de Convenciones
Allotjaments similars

Hotel F25
Hotel F25
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 122 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de Colòmbia sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària des de fora de Colòmbia i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit. Aquesta exempció només s'aplica a reserves de paquets turístics (allotjament i altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 27000 COP per adult i 27000 COP per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 12 anys no poden entrar a la piscina, a les instal·lacions de fitnes ni a la banyera d'hidromassatge, mentre que els menors de 12 anys només poden accedir a la piscina, a les instal·lacions de fitness i a la banyera d'hidromassatge amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Casa Morales
Hotel Internacional Casa Morales
Hotel Internacional Casa Morales Ibague
Internacional Casa Morales
Internacional Casa Morales Ibague
Casa Morales Hotel Internacional y Centro Convenciones Ibague
Casa Morales Hotel Internacional y Centro Convenciones
Casa Morales Internacional y Centro Convenciones Ibague
Casa Morales Internacional y Centro Convenciones
Casa Morales Hotel Internacional y Centro de Convenciones Hotel
Casa Morales Hotel Internacional y Centro de Convenciones Ibagué
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Casa Morales Hotel Internacional y Centro de Convenciones
8,0
Molt bo
8,4
Neteja
7,8
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Christian
17 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great hotel; could use a remodel
Christian
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Leidy
12 d’abr. de 2022
Leidy
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Luis
Viatge en família
25 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muuuuuuuy bien.
Luis
Estada de 4 nits (març 2022)
8/10, Bo
Jorge elias
10 de febr. de 2022
Jorge elias
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Ingred
Viatge en família
11 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great love making hotel
Ingred
Estada d’1 nit (gen. 2022)
2/10, Horrible
Jacob
10 de nov. de 2021
Jacob
Estada de 4 nits (nov. 2021)
2/10, Horrible
Juan Camilo
31 d’oct. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mal servicio en hotel casa morales
Juan Camilo
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Yasmin
21 d’oct. de 2021
Yasmin
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Jeisson
16 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeisson
Estada d’1 nit (maig 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Edwin
Viatge de negocis
18 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edwin
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
Sergio
9 de febr. de 2021
Sergio
Estada d’1 nit (febr. 2021)
6/10, Acceptable
camila
30 d’oct. de 2020
camila
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
José Antonio
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
José Antonio
Estada de 2 nits (oct. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
giovanna
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super
giovanna
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
JUAN
Viatge en família
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JUAN
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
Albert
15 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
La relación costo servicio del hotel es muy baja
Albert
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Jose
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
4/10, Deficient
MILLER
20 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Para no regresar.
MILLER
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Valentin
4 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valentin
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
German Camilo
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Buena estadía
German Camilo
Estada de 3 nits (abr. 2019)
4/10, Deficient
Carlos E
13 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei
pésimo trato a los huéspedes
Carlos E
Estada de 4 nits (març 2019)






