Best Western Willerby Manor Hotel

Allotjament de 3.5 estrelles
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Molí de Vent Skidby

Selecciona les dates per veure els preus

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Gimnàs
  • Servei d’habitacions
  • Esmorzar disponible
  • Piscina
  • Servei de neteja

Informació sobre el barri

Mapa
Well Lane, Willerby, Hull, England, HU10 6ER

Què hi ha als voltants

  • Molí de Vent Skidby - 3 minuts en cotxe - 3.0 km
  • Parc del País del Pont de Humber - 7 minuts en cotxe - 8.5 km
  • Pont Humber - 8 minuts en cotxe - 10.1 km
  • Estadi MKM - 8 minuts en cotxe - 6.9 km
  • Universitat de Hull - 9 minuts en cotxe - 7.4 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Cottingham: 12 min en cotxe
  • Hull (HUY-Aeroport de Humberside): a 26 min en cotxe

Restaurants

  • ‪The Beech Tree - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Manor Farm - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪The Hop Pole Hotel - ‬17 minuts a peu
  • ‪Costa Coffee - ‬5 minuts en cotxe
  • ‪McDonald's - ‬9 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Best Western Willerby Manor Hotel

Hotel amb Molí de Vent Skidby a prop
Best Western Willerby Manor Hotel, amb One Stop Golf a poca distància a peu, ofereix una terrassa, un jardí i serveis de tintoreria o bugaderia. Per descansar i relaxar-te, visita la sauna o la sala de vapor. El restaurant de les instal·lacions, Figs, ofereix esmorzars, dinars, sopars i àpats lleugers. La wifi gratuïta a l'habitació està disponible per a tots els clients, juntament amb un bar i un gimnàs.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar preparat al moment (de pagament), barbacoa i allotjament lliure de fum
  • Porter o grum, caixa forta a la recepció i ascensor
Característiques de l'habitació
Les 51 habitacions, moblades individualment, ofereixen avantatges com ara servei d'habitacions les 24 hores. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i ampolla d'aigua gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Llits addicionals (de pagament) i bressols (de pagament)
  • Banys que ofereixen banyeres profundes i articles de tocador gratuïts
  • Cafeteres/teteres, calefacció i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar a la carta de pagament disponible de 07:00 a 09:30 de dilluns a divendres i de 08:00 a 10:00 els caps de setmana: 11,50 GBP per persona
  • Un bar
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Figs

Activitats

  • Gimnàs
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina coberta
  • Sala de vapor
  • Sauna

Per a famílies

  • Bressol (recàrrec)
  • Bugaderia
  • Llit addicional (recàrrec)
  • Piscina a l'aire lliure
  • Piscina coberta
  • Servei de cangur o de cura d'infants

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Porter o grum
  • Servei de bugaderia i rentatge en sec
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Sales de reunions

Exterior

  • Barbacoa
  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 3 plantes
  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Bressol (recàrrec)
  • Es proporcionen llençols
  • Llit addicional (recàrrec)

Bany

  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bany privat
  • Banyera o dutxa
  • Banyera profunda
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor de pantalla plana

Menjar i beguda

  • Ampolla d'aigua gratuïta
  • Cafetera i tetera
  • Servei d'habitacions 24 hores

Altres

  • Calefacció
  • Decoració exclusiva
  • Escriptori
  • Habitacions connectades disponibles
  • Mobiliari exclusiu
  • Planxa i taula de planxar
  • Telèfon

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
L'entrada abans de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 GBP.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Càrrec per fer el registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 GBP.

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 07:00-22:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
La informació proporcionada per l'allotjament pot estar traduïda mitjançant eines de traducció automatitzada

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 20 GBP per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 20.0 GBP per nit
Hi ha bressols disponibles per 10.0 GBP per nit.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar a la carta: 11.50 GBP per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 20 GBP per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 15 GBP.
  • Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 GBP.
  • Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 GBP per nit.
  • Càrrec pel llit addicional: 20.0 GBP per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.

L’allotjament també es coneix com a

Best Western Willerby Manor Hotel Hull
Best Western Willerby Manor Hotel
Best Western Willerby Manor Hull
Best Western Willerby Manor
Kingston-Upon-Hull Best Western
Best Willerby Manor Hotel Hull
Best Western Willerby Manor Hotel Hull
Best Western Willerby Manor Hotel Hotel
Best Western Willerby Manor Hotel Hotel Hull

Preguntes freqüents

Best Western Willerby Manor Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina coberta i una piscina a l'aire lliure.

Best Western Willerby Manor Hotel accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gossos. Es cobra una taxa de 20 GBP per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei. Poden aplicar-se restriccions, així que posa't en contacte amb l'allotjament per obtenir més informació.

Quant costa aparcar a Best Western Willerby Manor Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Best Western Willerby Manor Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Cal abonar la taxa següent: 15 GBP (servei subjecte a disponibilitat). Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Best Western Willerby Manor Hotel?

Registre de sortida: 11:00. És possible fer una sortida tardana per 15 GBP (servei subjecte a disponibilitat).

On es troba Best Western Willerby Manor Hotel?

Aquest hotel a Hull es troba al centre de la ciutat; tindràs Molí de Vent Skidby a 3,2 km i One Stop Golf i Estadi MKM, a menys de 10 km. Universitat de Hull i Barri dels Museus també són a menys de 10 km.

Opinions: Best Western Willerby Manor Hotel

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 110 de 323 opinions
Puntuació 8: Bo. 163 de 323 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 32 de 323 opinions
Puntuació 4: Deficient. 16 de 323 opinions
Puntuació 2: Horrible. 2 de 323 opinions

8,4/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

8,0/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

Opinions

10/10, Excel·lent

duncan

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Business stay in Hull

Loved the building along with the fitness suite. Staff very helpful. Good range of breakfasts. Walking distance to restaurants etc... Would happily stay there again. Who said its grim up north ! The people are lovely !
Estada de 2 nits (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Joanne

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

8/10, Bo

Neil, Durham

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice hotel in an unusual location - expected it to be more rural
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Finn

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2020)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The photo on website is actually the back of the hotel. The entrance and therefore front of hotel is totally underwhelming. Looks more like blocks of flats! Definitely needs refurbishment inside, carpets stained and well worn. Buffet breakfast had little choice, possibly because it had not been replenished when we went in to eat at 9am (served til 9.30). The cooked breakfast was average. Our executive room had 2 double beds which was great, bedding clean, pillows could have been bigger. Towels in bathroom good quality.
Estada d’1 nit (febr. 2020)

4/10, Deficient

Ian

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Wouldn’t stay there again!!

Bathroom wasn’t cleaned properly, pubic hair on the wall of the bathroom and the Soap tray. Damp stain on the ceiling of my room Will not be staying again
Estada d’1 nit (febr. 2020)

8/10, Bo

Sally

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2020)

10/10, Excel·lent

Paris

Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

Robert

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The staff were very friendly and helpful. The food was very good and there was a good selection for breakfast. The pool and spa also was very good and met our requirements
Estada de 2 nits (des. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
The staff at this hotel make it, they are friendly and helpful at all times. We stayed at the hotel for the New Years Eve Gala. The food was excellent as was the service. The hotel however is just a little tired looking.! The rooms are extremely old fashioned and the beds quite small. Our room was huge though, as was the bathroom And it was really clean. I would stay here again but the whole place could really do with a re-fit
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Dorothy

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Ann

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2019)

8/10, Bo

steven

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2019)

4/10, Deficient

Robert

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel is a bit tired and needs refreshing, especially the rooms.
Estada d’1 nit (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Estada d’1 nit (des. 2019)

6/10, Acceptable

Laura

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Was very cold and asked twice and still remained cold
Estada d’1 nit (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

thomas

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Nicola

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not great. Room was full of cobwebs! Corner of short dirty. Bed uncomfortable. Unbelievably noisy! Could hear noise through ceiling & walls. Restaurant stopped serving at 8:30pm - Ridiculous
Estada de 2 nits (nov. 2019)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The room wasn’t available at 4 pm on a Sunday,it didn’t take very long but we weren’t offered a free cup of tea or coffee
Estada de 2 nits (nov. 2019)

10/10, Excel·lent

Chris

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Our stay

A lovely hotel reception girls so freindly welcoming all staff super s lovely place to stay
Estada de 2 nits (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Estada d’1 nit (nov. 2019)

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
One of the rooms had a terrible smell, but the staff quickly found us an alternative.
Estada d’1 nit (nov. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
I've stayed at Willerby Manor a couple of times and never had a problem. However on this stay there was an incident in the car park and when I asked a member of staff to review the CCTV footage I was told the footage didn't show anything. I phoned back after I checked out to be told that they did have information. Very disappointed that the staff phoned me to lie about the situation initially
Estada d’1 nit (nov. 2019)