Hotel La Joya
Hotel a Huaraz amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel La Joya





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 43 €
11 de jul. - 12 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial

Habitació empresarial
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Calefacció
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jr. San Martin 1187, Huaraz, Ancash, 2001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

CORDILLERA HOTEL
CORDILLERA HOTEL
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
10.0 de 10, Excepcional, 16 opinions
Preu actual: 77 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
- Taxa del complex turístic del 18 % del preu de l'habitació
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: entre 20 i 40.00 PEN per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40.00 PEN per persona.
- Càrrec per animals de companyia: 20.00 PEN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 55.0 PEN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 20488387074
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel La Joya Huaraz
La Joya Huaraz
Hotel Joya Huaraz
Joya Huaraz
Hotel La Joya Hotel
Hotel La Joya Huaraz
Hotel La Joya Hotel Huaraz
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel La Joya
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Lucas
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucas
Estada de 7 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Sergio
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sergio
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ALFREDO
Viatge de negocis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amabilidad y buena vista.
ALFREDO
Estada de 7 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Paul
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alan
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alan
Estada de 3 nits (abr. 2024)
6/10, Acceptable
Martin
13 de set. de 2019
Ok for one night.
Martin
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
JAVIER, TAMPA, FLORIDA USA
Viatge en família
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JAVIER
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Jose, HAMPTON, TN
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
GOOD HOTEL FOR MY VACATION
Jose
Estada de 4 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Chihiro
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適なホテル
Chihiro
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
6/10, Acceptable
David, Portland.
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Wheelchair warning
David
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Jorge
20 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada de 3 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Cristiano
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
1 noite só
Cristiano
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Rosa maria
1 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rosa maria
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Joao
31 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joao
Estada de 3 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Frederik
4 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederik
10/10, Excel·lent
Karina
1 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karina
10/10, Excel·lent
Allen Michel
27 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Allen Michel
Estada d’1 nit (oct. 2017)
6/10, Acceptable
Julio
30 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Julio
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Alan, Denver CO
9 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good choice at a good price
Alan
10/10, Excel·lent
Linda decoracio
1 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravillosa experiencia
Linda decoracio
10/10, Excel·lent
margaret, Caracas, Venezuela
24 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bien situado , entorno seguro y poco ruidoso
margaret
6/10, Acceptable
RGS, G
2 d’ag. de 2016
Nice Hotel
RGS
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets