Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Lamm Hotel & Restaurant





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 98 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Comfort

Habitació individual Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Caixa forta
Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera o tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hauptstraße 76, Hoechberg, BY, 97204
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Wiener Botschaft
Hotel Wiener Botschaft
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 27 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 7 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 15.00 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 45 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Lamm Hoechberg
Lamm Hotel
Lamm Hotel Hoechberg
Lamm Hotel & Restaurant Hotel
Lamm Hotel & Restaurant Hoechberg
Lamm Hotel & Restaurant Hotel Hoechberg
Preguntes freqüents
Opinions: Lamm Hotel & Restaurant
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Khadzhyoglo
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khadzhyoglo
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Simon
17 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Florian
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Florian
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Natalie
4 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natalie
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Aaron
Viatge de negocis
18 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice local place to stay.
Aaron
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Thomas
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Ed
Viatge de negocis
11 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ed
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Olivier
Viatge de negocis
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Service plus
Olivier
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
finn
5 d’ag. de 2022
finn
Estada de 4 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge de negocis
1 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christine
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Reinhard
6 de jul. de 2021
Reinhard
Estada de 4 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Bärbel, Berlin
Viatge en parella
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bärbel
Estada de 2 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Karsten
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Meget mørkt værelse
Karsten
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Norbert
Viatge de negocis
5 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Norbert
Estada d’1 nit (abr. 2020)
8/10, Bo
AJDirks, Overland Park
Viatge de negocis
8 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AJDirks
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Matthew
Viatge de negocis
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Kaufmann
28 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
würden wieder kommen
Kaufmann
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
STEFAN
Viatge de negocis
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEFAN
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
R
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Ruth
13 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very enjoyable stay

Ruth
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
8 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)