Tam Coc Koi Homestay
Hotel a Hoa Lu amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Tam Coc Koi Homestay





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
6 Banys
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
6 Banys
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

doi 2, van lam, ninh hai, hoa lu, ninh binh, Hoa Lu, Ninh Binh, 430000
Sobre aquest allotjament
Tam Coc Koi Homestay
Allotjaments similars

Tam Coc Lavender Homestay
Tam Coc Lavender Homestay
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 86 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
17 de nov. - 18 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Càrrec per les tovalloles: 1 VND per persona i per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 12:30 i les 21:00.
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 1302
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Tam Coc Koi Homestay Hotel
Tam Coc Koi Homestay Hoa Lu
Tam Coc Koi Homestay Hotel Hoa Lu
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Tam Coc Koi Homestay
9,8
Magnífic
9,6
Neteja
9,2
Comoditats
10
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Marinel, kansas city
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Marinel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Julián
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julián
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Fabien
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon hôtel. Bon rapport qualité prix
Fabien
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Don
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Don
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Karen
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Karen
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Isiah
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isiah
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Ghada
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ghada
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Caleb
Viatge en parella
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caleb
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jérôme
Viatge en parella
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jérôme
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Marcos Elias
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simpatia e conforto
Marcos Elias
Estada de 5 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Leslie, Gainesville
28 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leslie
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en grup
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anne
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Rhishikesh
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rhishikesh
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Nathan
Viatge en família
18 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nathan
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Adrian, Anaheim
22 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jean Pierre
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean Pierre
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Liane, Bowie
Viatge en família
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Liane
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
LAUREN
18 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
LAUREN
10/10, Excel·lent
Marla
5 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marla
Estada de 3 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Melina
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Spot
Melina
Estada d ’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Ace
1 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ace
Estada de 3 nits (nov. 2023)








