8 Street 39, Binh Trung Dong Ward, District 2, Ho Chi Minh City, 700000
Què hi ha als voltants
Vinhomes Central Park - 7 minuts en cotxe - 6.8 km
Vincom Landmark 81 - 8 minuts en cotxe - 7.1 km
Zoo i Jardí Botànic de Saigon - 9 minuts en cotxe - 8.6 km
Carrer Dong Khoi - 9 minuts en cotxe - 9.4 km
Mercat Ben Thanh - 10 minuts en cotxe - 10.1 km
Com moure’s per la zona
Saigon Railway Station: 33 min en cotxe
Estació de Ga Binh Trieu: 34 min en cotxe
Ho Chi Minh (SGN-Aeroport Internacional de Tan Son Nhat): a 42 min en cotxe
Restaurants
Nhà Hàng Phố Ốc - 9 minuts a peu
Cafe Thịnh - 4 minuts a peu
King Koi Coffe - 8 minuts a peu
GM Garden Cafe - 13 minuts a peu
Sinh tố Chung Cư 10 mẫu - 7 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Smiley Apartment District 2
Hotel apartament a Ciutat Ho Chi Minh amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Aquest hotel apartament ofereix una terrassa superior, servei de bugaderia i tintoreria i servei de recepció les 24 hores. La wifi en zones públiques és gratis. Altres instal·lacions inclouen aparcament exclusiu de motocicletes. Cada apartament ofereix comoditats com ara una cuina bàsica, una bullidora elèctrica, wifi gratuïta i un capçal de dutxa tipus cascada. També podràs gaudir d'una estada ben agradable gràcies dutxa i articles de tocador gratuïts. S'ofereix un servei de neteja que cal sol·licitar prèviament.
Smiley Apartment District 2 ofereix 50 habitacions amb aire condicionat que inclouen articles de tocador gratuïts. Totes les unitats disposen d'una cuina bàsica.
El bany està equipat amb una dutxa i capçal de dutxa tipus cascada. Els clients poden navegar per la xarxa gràcies a la wifi gratuïta. Es pot sol·licitar assecadors de cabells i canvi de tovalloles. S'ofereix un servei de neteja amb una sol·licitud prèvia.
Aparcament només per a motocicletes a les instal·lacions
Cuina bàsica
Bullidora elèctrica
Dormitoris
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
Capçal de la dutxa tipus cascada
Dutxa
Es proporcionen tovalloles
Paper higiènic
Raspall i pasta de dents (cal sol·licitar-los)
Xampú
Zones a l'aire lliure
Terrassa superior
Serveis de bugaderia
Servei de tintoreria i bugaderia
Comoditat
Aire condicionat
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei
Característiques especials i accessibilitat
Ascensor
Zones designades per a fumadors
Serveis i comoditats
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Magatzem d'equipatge
Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
Servei de recepció obert les 24 hores
Mesures de seguretat
No s'ha indicat si hi ha detector de monòxid de carboni (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament; et recomanem que duguis un detector portàtil)
No s'ha indicat si hi ha detector de fum (l'amfitrió no ha indicat si hi ha un detector de fum a l'allotjament)
General
50 unitats
Canvi de tovalloles (cal sol·licitar-lo)
Servei de neteja (cal sol·licitar-lo)
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia ni de servei.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Informació important
Extres opcionals
Preu del servei de neteja: 50000 VND per dia.
Càrrec pels productes de neteja: 50000 VND per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Smiley District 2 Aparthotel
Smiley Apartment District 2 Aparthotel
Smiley Apartment District 2 Ho Chi Minh City
Smiley Apartment District 2 Aparthotel Ho Chi Minh City
Preguntes freqüents
Smiley Apartment District 2 accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Smiley Apartment District 2?
Només s'ofereix aparcament per a motocicletes.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Smiley Apartment District 2?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.
A quina hora es fa el registre de sortida a Smiley Apartment District 2?
Registre de sortida: migdia.
On es troba Smiley Apartment District 2?
Aquest hotel apartament es troba a Districte 2 i a menys de 5 km de les atraccions de les atraccions següents: Snow Town Saigon, Supermercat Metro i Vincom Mega Mall. Riu Saigon i Vinhomes Central Park també són a menys de 10 km.
Opinions: Smiley Apartment District 2
Opinions
4,0
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 0 de 3 opinions
10-Excel·lent
0
Puntuació 8: Bo. 1 de 3 opinions
8-Bo
1
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 3 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 0 de 3 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 2 de 3 opinions
2-Horrible
2
4,8/10
Neteja
8,0/10
Comoditats
5,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2/10
The place is a scam. It was not as advertised. It was unsanitary. I contacted hotels.com as soon as I arrived to see about a refund. Do not stay at this location. Run away as far as possible!!!
Allen
Estada de 7 nits (oct. 2024)
8/10
We found a lot of interesting street food in this area, all of it was excellent, the apartment was small but it served its purpose very well for my family to visit, it had an air conditioner and n every bedroom so that was nice, it had a washing machine and a big refrigerator. I wouldn’t hesitate to stay here again.
Lucas
Estada de 6 nits (maig 2024)
2/10
At check-in time, care person requested passport and copy of entry visa. I came visa free country so nothing to show but he didn't accept it. It wasn't easy check-in because he doesn't speak English at all. Thanks to a language translation tool, finally I managed.
Description of the room was completely incorrect. The room has kitchen cabinets and sink but no equipment, (kettle, cooktop, crockery, fridge) which means I can't make even tea. All cabinet are empty. And if course no laundry facility.
I tried to ask him nicely to change room that had hot water and at least electric kettle & cups. I compromised and asked him very basic things. But he didn't want to do for free and keep saying "pay extra money, refund isn't acceptable and changing room without extra cost isn't possible" I used translation tool and showed the my request in Vietnamese, he didn't want to communicate with me. Then started to shout on me with overreacted gesture. He acted very rude and treated me aggressively. I couldn't sort this problem by myself so I asked Expedia help and checked out earlier.
Be aware of this property. The room I was offered was still hasn't finished the renovation.