S79 Happy Hotel 2
Hotel al centre a Ciutat Ho Chi Minh amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Galeria de fotos de l’allotjament S79 Happy Hotel 2





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 20 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Llençols de cotó egipci
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

#283/69 Cach Mang Thang 8 Street, District 10, Ho Chi Minh City
Sobre aquest allotjament
S79 Happy Hotel 2
Allotjaments similars

REM Rivergate Garden Pool Signature Apartments
REM Rivergate Garden Pool Signature Apartments
- Piscina
- Cuina
- Rentadora
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 380 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
28 d’oct. - 29 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament només accepta efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Happy Hotel 2 Ho Chi Minh City
Happy 2 Ho Chi Minh City
Happy Hotel 2
HANZ Happy 2 Hotel Hotel
HANZ Happy 2 Hotel Ho Chi Minh City
HANZ Happy 2 Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Preguntes freqüents
Opinions: S79 Happy Hotel 2
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de gen. de 2025
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Van
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia, Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Van
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Darren
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Jeff
28 d’ag. de 2022
Decent hotel
Jeff
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Dat
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Ong
21 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ong
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
YI JEN
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
YI JEN
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Chung Chen
3 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
你可以有更好的選擇
Chung Chen
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Denzil
19 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Denzil
Estada de 3 nits (març 2018)
4/10, Deficient
Jason
17 de març de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Jason
Estada de 3 nits (març 2018)
2/10, Horrible
kumsarock, 부산
4 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst hotel
kumsarock
Estada d’1 nit (febr. 2018)
8/10, Bo
David
17 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quiet and good value
David
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Non's, quimper
5 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
tres bien
Non's
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Victor
16 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Victor
Estada de 3 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Close to major attractions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
Thi Lam Anh
1 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thi Lam Anh
8/10, Bo
Lek, Bangkok
25 d’abr. de 2017
Lek
Lek
10/10, Excel·lent
Aein
17 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aein
8/10, Bo
Lynn, Enoch, UT
3 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nice hotel, crappy beds
Lynn
8/10, Bo
Michael, Australia
14 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
happy vacation
Michael
6/10, Acceptable
tony, Stockholm
18 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
tony
8/10, Bo
Tommi, espoo
12 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei








