Cozy House 160
Hotel amb un restaurant, molt a prop de Carrer de Vianants Bui Vien
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cozy House 160





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Bullidora elèctrica
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

160/7 Cong Quynh Street, Ho Chi Minh City, SGN, 70000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Acnos Hotel
Acnos Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.4 de 10, Molt bé, 58 opinions
Preu actual: 41 €
taxes i impostos inclosos
15 de jul. - 16 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300000.00 VND per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 8.0 VND per dia.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Cozy House 160 Hotel Ho Chi Minh City
Cozy House 160 Hotel
Cozy House 160 Ho Chi Minh City
Cozy House 160 Hotel
Cozy House 160 Ho Chi Minh City
Cozy House 160 Hotel Ho Chi Minh City
Preguntes freqüents
Opinions: Cozy House 160
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
8 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
YVETTE
Viatge en família
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YVETTE
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
James
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cheap
James
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
James
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful
James
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Irma
30 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great, affordable, beautiful hotel
Irma
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Vincent, Cannes
Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vincent
Estada d’1 nit (gen. 2020)
6/10, Acceptable
kam nin
Viatge en grup
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
kam nin
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
European traveler
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Lea
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
place is great. the service is fine
Lea
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Pia
Viatge en grup
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pia
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabulous hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
James, laporte
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dont ask for a shower
James
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent place
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
L, tokyo
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
L
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
25 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
9 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
선아
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족합니당
선아
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Rich, SaiGon, vn
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rich
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Michael
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
YURI
15 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YURI
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Joseph
13 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joseph
Estada de 5 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 9 nits (febr. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels