Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Cochin Zen Hotel





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 76 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació destacada (Cochin)

Habitació destacada (Cochin)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Suite (Zen)

Suite (Zen)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Premier

Habitació doble Premier
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, sense finestres

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, sense finestres
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Premier

Habitació amb dos llits individuals Premier
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, sense finestres

Habitació doble Deluxe, sense finestres
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Any de renovació: 2022
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

46 Thu Khoa Huan St, Ben Thanh Ward, District 1, Ho Chi Minh City
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Silverland Yen Hotel
Silverland Yen Hotel
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.001 opinions
Preu actual: 79 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 150000 VND per adult i 150000 VND per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600000 VND per vehicle (només l'anada, 7 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 400000.0 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
All guests must register upon arrival. No visitors or unregistered guests are allowed in guestrooms after 9 PM.
Additional fees may apply to children for items such as extra bedding and meals and must be paid directly at the property.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lan
Hotel Lan Lan
Hotel Lan Lan 2
Lan 2
Lan Lan 2
Lan Lan 2 Ho Chi Minh City
Lan Lan 2 Hotel
Lan Lan Hotel
Lan Lan Hotel 2
Lan Lan Hotel 2 Ho Chi Minh City
Alagon Zen Hotel Ho Chi Minh City
Alagon Zen Hotel
Alagon Zen Ho Chi Minh City
Alagon Zen
Lan Hotel 2
Alagon Zen Hotel Spa
Cochin Zen Hotel Hotel
Cochin Zen Hotel Ho Chi Minh City
Cochin Zen Hotel Hotel Ho Chi Minh City
Preguntes freqüents
Opinions: Cochin Zen Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Cordelia
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cordelia
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Magnus
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnus
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jazmine
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jazmine
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
KOSUKE
27 de gen. de 2025
KOSUKE
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Paul
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Gareth
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Gareth
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Dao
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dao
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Thi Phuong, BRAMPTON
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thi Phuong
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Norio
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Norio
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
phuc
Viatge en família
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
phuc
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Adrian
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
I LIEN
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
尚可
I LIEN
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Kevin
Viatge en grup
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 8 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Akemi
6 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akemi
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Anh-Tuan
Viatge en grup
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anh-Tuan
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Ryuma
24 de jul. de 2024
Ryuma
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Felix
Viatge en família
22 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Felix
Estada d’1 nit (jul. 2024)
4/10, Deficient
Murray
24 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Murray
Estada de 6 nits (juny 2024)
8/10, Bo
kenji
Viatge de negocis
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kenji
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Nick
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nick
Estada d’1 nit (febr. 2024)
4/10, Deficient
Per
1 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Per
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
KAREN
Viatge en parella
28 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAREN
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
TAKAHARU
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKAHARU
Estada de 2 nits (gen. 2024)