Suikomareso
Casa d'hostes a Hita, al passeig marítim i amb aparcament gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Suikomareso





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 147 €
23 de juny - 24 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Casa adossada executiva, 3 dormitoris, bany privat, vistes al riu

Casa adossada executiva, 3 dormitoris, bany privat, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Taula de menjador
Rentadora/assecadora
Assecadora
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14-7, MAMEDAMACHI, Hita, OITA, 877-0005
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hinanosato Sanyoukan
Hinanosato Sanyoukan
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 74 opinions
Preu actual: 108 €
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Sopar a l'allotjament: 10000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions o trones, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Suikomareso Guesthouse Hita
Suikomareso Guesthouse
Suikomareso Hita
Suikomareso Hita
Suikomareso Guesthouse
Suikomareso Guesthouse Hita
Preguntes freqüents
Opinions: Suikomareso
Opinions
9,6
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nusara
Viatge en família
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nusara
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ho Joon
Viatge en família
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
이쁘고 편안한 숙소
Ho Joon
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jieun
Viatge en família
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jieun
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ong Wei
Viatge en família
3 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ong Wei
10/10, Excel·lent
BYOUNG WOOK
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
조용한 동네에 위치가 좋은 숙소
BYOUNG WOOK
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
JONGBUM
Viatge en família
2 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JONGBUM
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
あきこ
Viatge en família amb nens petits, Viatge en grup
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
あきこ
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Noriko
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Victoria
Viatge en família
15 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victoria
8/10, Bo
KAM LAN
Viatge en parella
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAM LAN
Estada de 10 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Jun
21 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Jun
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
KANAE
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ステキな宿です❤︎
KANAE
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
kyyk
Viatge en família amb nens petits
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kyyk
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
HYUNKI
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNKI
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
kyyk
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kyyk
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
kim
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
한마디로Good~~
kim
Estada d’1 nit (maig 2018)