Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Göller





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nürnberger Str. 96, Hirschaid, BY, 96114
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 35.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o b é abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 06:30-21:30.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Göller Hirschaid
Göller Hirschaid
Hotel Göller Hotel
Hotel Göller Hirschaid
Hotel Göller Hotel Hirschaid
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Göller
Opinions
8,0
Molt bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Georg
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Georg
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Sascha
Viatge de negocis
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sascha
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Brigitte
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brigitte
Estada de 3 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Salim
Viatge de negocis
25 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicht zu empfhelen
Salim
Estada de 3 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Helmut
Viatge de negocis
13 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helmut
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Richard
13 de juny de 2024
Richard
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Luis
Viatge de negocis
10 de juny de 2024
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Christian
22 d’abr. de 2024
Christian
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Esa
5 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Esa
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Matthias
Viatge en parella
30 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthias
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Heiner H.
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiner H.
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Anita
Viatge en parella
20 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Anita
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Sascha
26 de jul. de 2023
Sascha
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Sascha
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sascha
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Simone
Viatge en parella
3 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simone
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Sascha
Viatge de negocis
27 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sascha
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Gerjohn
Viatge de negocis
14 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima hotel
Gerjohn
Estada de 3 nits (oct. 2022)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge en família
16 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Andreas
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Ron
1 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ron
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
David
Viatge en grup
7 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Great pool.
David
Estada d’1 nit (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge en família
24 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Thomas
Estada de 2 nits (abr. 2022)
2/10, Horrible
Thomas
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
enric
Viatge en parella
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
enric
Estada de 2 nits (nov. 2021)