Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station
Hotel càpsula amb servei de recepció obert les 24 hores i a prop de l'atractiu següent: Castell de Himeji
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
6 de jul. - 7 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 17 de 17 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, només per a homes, no fumadors (Capsule)

Habitació estàndard, només per a homes, no fumadors (Capsule)
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, només per a dones, no fumadors (Capsule)

Habitació Deluxe, només per a dones, no fumadors (Capsule)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, només per a homes, no fumadors (Capsule)

Habitació Deluxe, només per a homes, no fumadors (Capsule)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, no fumadors (up to 6 guests with Bunk Bed)

Habitació familiar, no fumadors (up to 6 guests with Bunk Bed)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, només per a dones, no fumadors (Capsule)

Habitació estàndard, només per a dones, no fumadors (Capsule)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium, només per a homes, no fumadors (Capsule)

Habitació prèmium, només per a homes, no fumadors (Capsule)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, no fumadors (Max. 4 people)

Habitació quàdruple familiar, no fumadors (Max. 4 people)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Servei de neteja diari
Bed In Standard Capsule Room For Female
Bed In Premium Male Capsule Room
Bed In Deluxe Male Capsule Room
Bed In Deluxe Capsule Room For Female
Bed In Standard Capsule Room For Male
Bed In Premium Capsule Room For Female
Male Single Room
Family Room-Non-Smoking
Family Room-Non-Smoking
Quadruple Room With Bunk Beds
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

6-8F, Himejiekimae Daiichi Bldg, 222, Ekimaecho, Himeji, Hyogo, 670-0927
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Himeji Station Universal Hotel South Exit
Himeji Station Universal Hotel South Exit
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.8 de 10, Bé, 361 opinions
Preu actual: 45 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Cabin Inn Ekimae
Cabin Himeji Ekimae
Cabin Ekimae
Cabin Inn Himeji Ekimae
OYO Capsule Himeji Ekimae
Tabist Capsule Himeji Ekimae
Tabist Capsule Himeji Station
Cabin Inn Himeji Ekimae Hostel
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station Himeji
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station Capsule hotel
Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station Capsule hotel Himeji
Preguntes freqüents
Opinions: Tabist CapsuleHotel APODS Himeji Station
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Tracy
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tracy
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
???
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
KAZUKO
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yohann
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yohann
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuf
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yusuf
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuf
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Stefanie
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefanie
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
FUMIYOSHI
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
FUMIYOSHI
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
JosephN
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JosephN
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Julian
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Julian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
??
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ron
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ron
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
tatsuo
22 de març de 2025
tatsuo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
MIKITAKA
Viatge de negocis
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIKITAKA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fukuichiro
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fukuichiro
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Sayaka
22 de des. de 2024
Sayaka
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hiroshi
11 de des. de 2024
Hiroshi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
30 de nov. de 2024
Rodrigo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
YA CHING
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YA CHING
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Kondou
Viatge de negocis
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kondou
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
完璧です
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
??
4 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Johanne
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Johanne
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
kazuki
14 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuki
Estada d’1 nit (oct. 2024)