Comfort Hotel Himeji
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Jardí Koko-en
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel Himeji





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-50-3 Hojo-guchi, Himeji, Hyogo-ken, 670-0935
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Toyoko Inn Himeji-eki Shinkansen Kita-guchi
Toyoko Inn Himeji-eki Shinkansen Kita-guchi
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 526 opinions
Preu actual: 58 €
14 d’ag. - 15 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 550 JPY per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec per l'ús del bressol: 1100.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Himeji
Comfort Hotel Himeji
Comfort Inn Himeji
Himeji Comfort Inn
Himeji Comfort Inn
Comfort Hotel Himeji Hotel
Comfort Hotel Himeji Himeji
Comfort Hotel Himeji Hotel Himeji
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel Himeji
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
RYOTA
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RYOTA
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Yuri
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuri
Estada de 7 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge de negocis, Viatge en família
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Amy
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Amy
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
sawako
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
sawako
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Emily
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pauline
1 d’abr. de 2025
Pauline
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yuka
19 de març de 2025
Yuka
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
April
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
April
8/10, Bo
HIROMI
3 de març de 2025
HIROMI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
???
Viatge en família
27 de febr. de 2025
???
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Kristopher
24 de febr. de 2025
Kristopher
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Yasunori
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasunori
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Makoto
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Makoto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yuichi
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuichi
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kwang
1 de gen. de 2025
Kwang
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Yukiko
7 de des. de 2024
Yukiko
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
HISAYUKI
Viatge en família
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HISAYUKI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Ayaka
25 de nov. de 2024
Ayaka
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
ATSUSHI
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ATSUSHI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
dolores
Viatge en parella
22 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
dolores
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Dustin
21 de nov. de 2024
Dustin
Estada d’1 nit (oct. 2024)