Hotel Estacion Hikone
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Biwa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Estacion Hikone





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
25 de juny - 26 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor d'alta definició
Rentadora/assecadora
Cortines opaques
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8-31 Asahimachi, Hikone, Shiga-ken, 522-0073
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Toyoko Inn Hikone Station Higashi
Toyoko Inn Hikone Station Higashi
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
8.2 de 10, Molt bé, 667 opinions
Preu actual: 53 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 800 JPY per persona (preu aproximat).
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 00:00 i les 02:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Estacion Hikone
Hotel Estacion Hikone
Hotel Estacion Hikone Hotel
Hotel Estacion Hikone Hikone
Hotel Estacion Hikone Hotel Hikone
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Estacion Hikone
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
4,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 de maig de 2025
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良いホテルでしたー
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
WONG
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WONG
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Yahiro
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
備品について
Yahiro
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
HIROKI
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
HIROKI
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Motoaki
13 de set. de 2024
Motoaki
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
AKIKO
6 d’abr. de 2024
AKIKO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
6/10, Acceptable
NAOKO
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
NAOKO
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
maru
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
maru
Estada de 5 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Masahiro
Viatge en grup
11 d’oct. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masahiro
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nobuo
Viatge en família
21 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nobuo
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
MASARU
Viatge en família
21 d’ag. de 2022
MASARU
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
HIROMI
16 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROMI
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Sindy
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sindy
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
MASAHIKO
Viatge de negocis
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASAHIKO
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
まあ快適でした。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Hitoshi
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
利便性重視なら
Hitoshi
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
舒適
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
joshua
14 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A nice hotel for a good price!
joshua
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Yamamoto
29 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yamamoto
Estada de 2 nits (nov. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
masato, 滋賀県
12 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
彦根駅に近いホテル
masato
4/10, Deficient
Viatger verificat
7 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei