Comfort Hotel Hikone
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Llac Biwa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Comfort Hotel Hikone





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 45 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, diversos llits, no fumadors

Habitació, diversos llits, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
9,2 sobre 10
Fantàstic
(14 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació, 2 llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

18-7 Ekihigashi-cho, Hikone, Shiga-ken, 522-0010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sunroute Hikone
Hotel Sunroute Hikone
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 422 opinions
Preu actual: 77 €
12 de jul. - 13 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Compromís amb la neteja (Choice).
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Comfort Hikone
Comfort Hotel Hikone
Hikone Hotel
Comfort Hotel Hikone Hotel
Comfort Hotel Hikone Hikone
Comfort Hotel Hikone Hotel Hikone
Preguntes freqüents
Opinions: Comfort Hotel Hikone
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Koji
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Koji
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Naomi, AISAISHI
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Naomi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Shinichi
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinichi
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ryouji
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ryouji
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Reiko
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Reiko
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
yutaka
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yutaka
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Pedro
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pedro
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joris
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joris
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
mitsuhiro
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
mitsuhiro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
pei
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
pei
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Hideo
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Satoru
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satoru
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
?
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
?
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mie
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
オススメします
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
joji
Viatge de negocis
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
joji
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
kazuya
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
kazuya
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tadashi
Viatge en família amb nens petits
1 de gen. de 2025
Tadashi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Robert
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 4 nits (des. 2024)
8/10, Bo
koji
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
koji
Estada d’1 nit (des. 2024)