Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL R9 The Yard Higashiomi





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 50 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació doble estàndard (check-in is not available after 11PM)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(9 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Congelador
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)

Habitació amb dos llits individuals estàndard (check-in is not available after 11PM)
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Dormitoris
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Congelador
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

160-2 Miyashocho, Higashiomi, Shiga, 529-1404
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Route Inn Higashiomi Yokaichi Ekimae
Hotel Route Inn Higashiomi Yokaichi Ekimae
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 272 opinions
Preu actual: 85 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
R9 The Yard Higashiomi
HOTEL R9 The Yard Higashiomi Hotel
HOTEL R9 The Yard Higashiomi Higashiomi
HOTEL R9 The Yard Higashiomi Hotel Higashiomi
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL R9 The Yard Higashiomi
Opinions
8,6
Excel·lent
9,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
shimizu
10 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
shimizu
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
MASATO
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MASATO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
あきこ
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
あきこ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ナオシ
6 de jul. de 2025
ナオシ
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
ケイコ
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ケイコ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Naoya
18 de maig de 2025
Naoya
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
飲み物の無料サービスが良い
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIKAZU
28 de gen. de 2025
YOSHIKAZU
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
YOSHIKAZU
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YOSHIKAZU
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Makoto
2 de des. de 2024
Makoto
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en grup
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Shinichi
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinichi
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Miwa
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miwa
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Toshimitsu
Viatge en grup
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toshimitsu
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
イサム
19 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
イサム
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
YOSHIKAZU
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIKAZU
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
MIYOKO
Viatge en família
19 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MIYOKO
Estada d’1 nit (set. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Vanessa
Viatge en família
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vanessa
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
りつこ
Viatge en família
13 de juny de 2024
りつこ
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Go
Viatge de negocis
3 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Go
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
マナブ
25 d’abr. de 2024
マナブ
Estada d’1 nit (abr. 2024)