Estació d'Esquí Hida Kawai - 6 minuts en cotxe - 6.2 km
Sala d'Exposicions del Festival de Hida Furukawa - 9 minuts en cotxe - 9.4 km
Mercat Matinal de Miyagawa - 22 minuts en cotxe - 26.2 km
Takayama Jinya - 22 minuts en cotxe - 26.5 km
Hida-no-Sato - 23 minuts en cotxe - 26.0 km
Com moure’s per la zona
Hida-Furukawa Station: 14 min en cotxe
Aeroport Internacional de Nagoya-Chubu Centrair (NGO): a 174 min en cotxe
Restaurants
FabCafe Hida - 9 minuts en cotxe
味処古川 - 9 minuts en cotxe
蕎麦正なかや - 9 minuts en cotxe
渡辺酒造店 - 9 minuts en cotxe
OHAKO - 9 minuts en cotxe
Sobre aquest allotjament
Hotel Kikori
Ryokan amb Mercat Matinal de Miyagawa a prop
Hotel Kikori, amb Estació d'Esquí Hida Kawai a poca distància a peu, ofereix unes aigües termals cobertes (onsen d'estil japonès), un jardí i un restaurant. Els clients poden connectar-se a la wifi gratuïta a l'habitació.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Aigües termals a les instal·lacions, servei de recepció obert les 24 hores i sala de ball
Magatzem d'equipatge i premsa gratuïta al vestíbul
Característiques de l'habitació
A Hotel Kikori, totes les habitacions ofereixen comoditats com ara aire condicionat, així com altres serveis i instal·lacions, per exemple, wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen bidets i combinacions de dutxa i banyera
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Menjar i beguda
Un restaurant
Activitats
Aigües termals
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Premsa gratuïta al vestíbul
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de neteja (diari)
Exterior
Jardí
Spa
Aigües termals
Aigües termals a l'aire lliure (onsen) públiques
Aigües termals cobertes (onsen) públiques
Serveis de spa
Yukata (barnús japonès)
Zones separades per a homes i dones al bany públic
Més serveis
Sala de ball
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Bidet
Combinació de dutxa i banyera
Sabatilles
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana
Menjar i beguda
Bullidora elèctrica
Altres
Aire condicionat
Calefacció
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 10:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Instruccions especials d’entrada
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada. El personal de recepció els estarà esperant.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les 19:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Guests booked in Breakfast Included rate plans who wish to receive dinner during their stay must contact this property 2 days in advance to pre-book dinner. Requests for dinner after check-in are not accommodated. Please note that there are no other dinner options nearby.
Guests booked in Half Board rates must check-in by 6 PM to receive dinner.
A pick-up shuttle from the train station is available at 4:30 PM only.
Meals are available by reservation only and cannot be requested after check-in.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
No s'admeten animals de companyia.
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 2200.0 JPY per nit
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Extres opcionals
Càrrec pel llit addicional: 2200.0 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament es recomana disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Kikori Hida
Kikori Hida
Hotel Kikori Hida
Hotel Kikori Ryokan
Hotel Kikori Ryokan Hida
Preguntes freqüents
Hotel Kikori accepta animals de companyia?
No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.
Quant costa aparcar a Hotel Kikori?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Kikori?
Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 10:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Kikori?
Registre de sortida: 10:00.
On es troba Hotel Kikori?
Aquest ryokan és a Hida; tindràs Estació d'Esquí Hida Kawai a 5,7 km i Mercat Matinal de Miyagawa i Takayama Jinya, a menys de 25 km. Hida-no-Sato i Poble històric de Shirakawago també són a menys de 40 km.
Opinions: Hotel Kikori
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 28 de 69 opinions
10-Excel·lent
28
Puntuació 8: Bo. 29 de 69 opinions
8-Bo
29
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 69 opinions
6-Acceptable
10
Puntuació 4: Deficient. 2 de 69 opinions
4-Deficient
2
Puntuació 2: Horrible. 1 de 69 opinions
2-Horrible
1
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Kiyoshi
Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
田園地帯の一軒家ホテルは静寂でのんびりするのにはイイです。夕食・朝食も品数多く美味しいです。
Kiyoshi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
??
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions