Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Amethist





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort

Habitació doble o amb dos llits individuals Comfort
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Cuina compartida/comuna
Estudi Comfort, dormitori mixt, terrassa, vistes al jardí
El més destacat
Terrassa
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Ventilador portàtil
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

G.Vandenheuvelstraat 132, Herselt, 2230
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ramslo
Ramslo
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.8 de 10, Excepcional, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'autoservei: 10 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 7.5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 2 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 2,5 estrelles.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Amethist RAMSEL
Amethist RAMSEL
Hotel Amethist Herselt
Amethist Herselt
Hotel Amethist Hotel
Hotel Amethist Herselt
Hotel Amethist Hotel Herselt
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Amethist
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Sandra
Viatge en grup
5 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 4 nits (juny 2022)
8/10, Bo
Cristina
Viatge de negocis
15 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cristina
Estada de 3 nits (març 2022)
8/10, Bo
Roland
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voor herhaling vatbaar
Roland
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Martino
Viatge en parella
27 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martino
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Geert
Viatge de negocis
18 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geert
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Chantal
Viatge de negocis
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chantal
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
Karel
6 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Karel
Estada d’1 nit (jul. 2020)
4/10, Deficient
Karel
12 de maig de 2020
Karel
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Bernard-Jean
Viatge de negocis
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bernard-Jean
Estada de 3 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Jan
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Voor herhaling vatbaar
Jan
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Ann
Viatge en família
26 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aangenaam verblijf
Ann
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Nadya
Viatge en família
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Rien a dire
Nadya
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
jean
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jean
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Andries
3 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andries
Estada de 5 nits (juny 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Penny
7 de juny de 2019
Moyen
Penny
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Marc-antoine
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marc-antoine
Estada d’1 nit (maig 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
4/10, Deficient
Anjanette
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noisy guests partying until very morning
Anjanette
Estada d’1 nit (abr. 2019)