The Smart Hotel Hatyai
Hotel a Hat Yai amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Smart Hotel Hatyai





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 26 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

100 Soi 27 Kanchanavanich Road, Kho Hong, Hat Yai, Songkhla, 90110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Z Sleep Hotel
Z Sleep Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 291 opinions
Preu actual: 25 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 200.00 THB només l'anada (entre 6 i 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Smart Hotel Hat Yai
Smart Hotel
Smart Hat Yai
Smart
The Smart Hotel Hatyai Hotel
The Smart Hotel Hatyai Hat Yai
The Smart Hotel Hatyai Hotel Hat Yai
Preguntes freqüents
Opinions: The Smart Hotel Hatyai
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
11 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HUAI LING
26 d’abr. de 2024
HUAI LING
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
FARIDA BIBI
Viatge de negocis
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
FARIDA BIBI
Estada de 2 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Brian Charles
18 de jul. de 2023
Brian Charles
Estada de 2 nits (jul. 2023)
6/10, Acceptable
SIP BOEY, Balakong
Viatge en família
3 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
SIP BOEY
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
William
Viatge en família
8 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 2 nits (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
30 de des. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Lisa
Viatge en família
28 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
No iron board..
Lisa
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MARK
10 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent Hat Yai Hotel
MARK
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
MARK
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value newish Hotel
MARK
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
TAN
6 de des. de 2019
TAN
Estada de 2 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
lim
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel location
lim
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Ng, Kuala Lumpur
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ng
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
JOO HWA
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JOO HWA
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Kamilah
Viatge en família
21 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kamilah
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Dilok
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dilok
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Tan
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Good place to stay
Tan
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Esther, Malaysia
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Esther
Estada de 2 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Jessie
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jessie
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
lim, kedah malaysia
18 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
lim
Estada d’1 nit (des. 2018)