PS Extra Hotel
Hotel al centre a Hat Yai amb aparcament gratuït i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament PS Extra Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 24 €
taxes i impostos inclosos
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Taula de menjador
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
Carregar totes les fotos de: Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room

Deluxe Twin Room
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

679 Phetkaseam Road, Hat Yai, 90110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

We resident Hotel
We resident Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 2 opinions
Preu actual: 14 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200.00 THB per estada
- Dipòsit de danys de 200.00 THB per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300 THB per vehicle només l'anada.
- Càrrec pel llit addicional: 300 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
PS Extra Hotel Hat Yai
PS Extra Hat Yai
PS Extra
PS Extra Hotel Hotel
PS Extra Hotel Hat Yai
PS Extra Hotel Hotel Hat Yai
Preguntes freqüents
Opinions: PS Extra Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
7,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Maslinda
Viatge en família
25 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maslinda
Estada de 5 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Hendrik
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
OK for the price we paid - but not good.
Hendrik
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Ahmed
10 d’oct. de 2024
Ahmed
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
CHOON LEN
29 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHOON LEN
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Jason
Viatge en família
2 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jason
Estada de 3 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
Charmaine
11 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Charmaine
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Natnicha
25 de jul. de 2022
Natnicha
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Sabarilla
Viatge en família
10 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sabarilla
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Kunlathida
Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kunlathida
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Siti, Negeri sembilan
Viatge en família
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siti
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
1 d’ag. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
9 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Alan
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Alan
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Jungting
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jungting
Estada de 4 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Norhayaty, Tanjung Malim
21 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Affordable with suit room
Norhayaty
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
W S
17 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Hotel
W S
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
W S
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
W S
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
MFA
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MFA
Estada de 2 nits (des. 2018)