Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament New Season Hotel





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Cafetera/tetera
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

106 Prachathipat Road, Hat Yai, Songkhla, 90110
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 200 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 600 THB per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 850 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
New Season Hat Yai
New Season Hotel
New Season Hotel Hat Yai
New Season Hotel Hotel
New Season Hotel Hat Yai
New Season Hotel Hotel Hat Yai
Preguntes freqüents
Opinions: New Season Hotel
Opinions
7,6
Bo
8,0/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Sanan
Viatge en família
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Sanan
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
LEE
Viatge en grup
30 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LEE
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
OOI
Viatge en família
9 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OOI
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
daniel
Viatge en grup
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
daniel
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohd firdaus mohd noor
27 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohd firdaus mohd noor
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
23 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2023)
8/10, Bo
Chung Kiat
Viatge en família
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chung Kiat
Estada de 3 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
adriann
3 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
adriann
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Tan
Viatge en grup
30 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Thoughtfulness
Tan
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
JackYWONG, MALAYSIA
Viatge en família
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JackYWONG
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
7 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Wendy
14 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well is he we will be coming to stay in this hotel
Wendy
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
eric, aichi, jp
28 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
eric
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Ching hooi
23 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ching hooi
Estada de 4 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
DANIEL
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Tung
30 de des. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tung
Estada de 2 nits (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
14 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
30 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)