Aloha Hotel Hat Yai
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Lee Garden Plaza
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Aloha Hotel Hat Yai





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 29 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior

Habitació amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 2 dormitoris

Habitació familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Minibar
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

120-122-124, Niphatuthit 1 Road, Hat Yai, Songkhla, 90110
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Color Hotel Hat Yai
The Color Hotel Hat Yai
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.0 de 10, Molt bé, 155 opinions
Preu actual: 24 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 150 THB per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 500.0 THB per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Aloha Hotel Hat Yai
Aloha Hat Yai
Aloha Hotel Hat Yai Hotel
Aloha Hotel Hat Yai Hat Yai
Aloha Hotel Hat Yai Hotel Hat Yai
Preguntes freqüents
Opinions: Aloha Hotel Hat Yai
Opinions
7,8
Bo
8,0/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nur Afifah
Viatge en família amb nens petits
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nur Afifah
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
morzalee
Viatge en grup
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very satisfied and will return
morzalee
Estada de 3 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Ng
10 de març de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ng
Estada de 4 nits (març 2024)
8/10, Bo
Yoshimasa
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoshimasa
Estada de 2 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Mike
16 de jul. de 2023
Mike
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Kevin
2 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Kevin
Estada d’1 nit (juny 2023)
2/10, Horrible
Luis Carlos
9 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Carlos
Estada d’1 nit (maig 2023)
2/10, Horrible
Carmen
2 de maig de 2023
Carmen
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Nur Kazimah
12 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nur Kazimah
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
YimPing Mommy
21 de gen. de 2023
YimPing Mommy
Estada de 2 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Quek
Viatge en grup
17 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quek
Estada de 2 nits (set. 2022)
8/10, Bo
biu Lin bill
27 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
biu Lin bill
Estada de 3 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
MA, バンコク
23 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
MA
Estada de 2 nits (ag. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de març de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
D
Viatge en parella
1 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
D
Estada d’1 nit (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
OLD HOTEL
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Lee
Viatge en família
9 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lee
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
20 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Zoomy, SG
Viatge en parella
18 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zoomy
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Paul
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paul
Estada de 2 nits (set. 2019)
2/10, Horrible
Kwok
16 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kwok
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
准阳
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
准阳
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Angeline
20 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Angeline
Estada d’1 nit (maig 2019)