Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amadis Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Bloc d'apartaments
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Münsterstrasse 2, Harsewinkel, 33428
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel-Residence Klosterpforte
Hotel-Residence Klosterpforte
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 145 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Amadis Hotel Harsewinkel
Amadis Harsewinkel
Amadis Hotel Hotel
Amadis Hotel Harsewinkel
Amadis Hotel Hotel Harsewinkel
Preguntes freqüents
Opinions: Amadis Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 d’abr. de 2025
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Niels Kr.
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Niels Kr.
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Svend Bøgh
Viatge en família
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svend Bøgh
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Willi
Viatge en grup
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 Freunde mit dem Rad
Willi
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Willem
Viatge de negocis, Viatge en grup
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
3 de des. de 2023
Für 2 Nächte okay
Andreas
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Stéphane
1 de set. de 2023
Stéphane
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Willem
Viatge en parella, Viatge de negocis
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Christiane
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen - richtig gutes Hotel
Christiane
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Cindy
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Elke
4 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Elke
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Rainer
Viatge en família
26 de jul. de 2022
Unverändert
Rainer
Estada de 2 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Hans-Peter
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hans-Peter
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Rainer
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rainer
Estada de 3 nits (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Katja
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katja
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Frank
Viatge de negocis
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Frank
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Staffan
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staffan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Reinhard
Viatge de negocis, Viatge en grup
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reinhard
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Matthias
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Gute Hotel mit zentraler Lage
Matthias
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jennifer
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)