Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Amadis Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Bloc d'apartaments
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Frigorífic
Roba de llit hipoal·lergògena
2 dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Münsterstrasse 2, Harsewinkel, 33428
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel-Residence Klosterpforte
Hotel-Residence Klosterpforte
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 137 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 20.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Amadis Hotel Harsewinkel
Amadis Harsewinkel
Amadis Hotel Hotel
Amadis Hotel Harsewinkel
Amadis Hotel Hotel Harsewinkel
Preguntes freqüents
Opinions: Amadis Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Svend Bøgh
Viatge en família
16 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Svend Bøgh
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Willi
Viatge en grup
9 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 Freunde mit dem Rad
Willi
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Willem
Viatge de negocis, Viatge en grup
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Andreas
Viatge de negocis
3 de des. de 2023
Für 2 Nächte okay
Andreas
Estada de 2 nits (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Stéphane
1 de set. de 2023
Stéphane
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
John
Viatge de negocis
15 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Willem
Viatge en parella, Viatge de negocis
1 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Willem
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Christiane
22 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sehr zu empfehlen - richtig gutes Hotel
Christiane
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Cindy
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 4 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Elke
4 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Elke
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
Rainer
Viatge en família
26 de jul. de 2022
Unverändert
Rainer
Estada de 2 nits (jul. 2022)
6/10, Acceptable
Hans-Peter
26 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hans-Peter
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Rainer
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Rainer
Estada de 3 nits (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 d’oct. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Katja
Viatge de negocis
29 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Katja
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Frank
Viatge de negocis
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Frank
Estada de 4 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Staffan
Viatge de negocis
22 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Staffan
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Reinhard
Viatge de negocis, Viatge en grup
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reinhard
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Matthias
11 de set. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Gute Hotel mit zentraler Lage
Matthias
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jennifer
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jennifer
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Pieter
30 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pieter
Estada d’1 nit (gen. 2019)