La Palm Hotel
Hotel al centre a Hanoi amb connexió amb un centre comercial i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Teatre de Titelles d'Aigua Thang Long
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Palm Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 52 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

45 Hang Bo, Hoan Kiem District, Hanoi, 10000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kecho Legacy Hotel & Spa
Kecho Legacy Hotel & Spa
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 169 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 20 USD per vehicle només l'anada.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 22.0 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Flower Hotel
Spring Flower Hanoi
Spring Flower Hotel
Spring Flower Hotel Hanoi
La Palm Hotel Hotel
La Palm Hotel Hanoi
Spring Flower Hotel
La Palm Hotel Hotel Hanoi
Preguntes freqüents
Opinions: La Palm Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jacob
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacob
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Andraous
25 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andraous
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Frederick
2 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean, quiet, good location
Frederick
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
RICHARD
14 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
RICHARD
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Masae
Viatge en grup
6 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masae
Estada de 4 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Chau
Viatge en parella
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chau
6/10, Acceptable
ZHENG HAN
Viatge en grup
31 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Comoditats
ZHENG HAN
6/10, Acceptable
MICHAEL
9 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MICHAEL
Estada de 5 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
喧騒と混沌
Viatger verificat
Estada de 10 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Remi
14 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Remi
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Aki, Okinawa Japan
21 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aki
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
AkihiroOno, Okinawa, Japan
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
AkihiroOno
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
GinaLe, Cali girl
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GinaLe
Estada de 3 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Daniel Reto
29 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Daniel Reto
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Reini, Hamburg
14 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Reini
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Frederick
28 d’ag. de 2018
Clean, quiet, convenient.
Frederick
Estada d’1 nit (ag. 2018)
6/10, Acceptable
Anthony, Singapore
15 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location but hotel abit old
Anthony
Estada d’1 nit (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Man, 香港
3 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
不錯的酒店
Man
Estada de 4 nits (juny 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
가격만큼만 합니다
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
8 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not a three star experience
Viatger verificat
4/10, Deficient
lucio flavio
9 de febr. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
lucio flavio
Estada de 4 nits (set. 2017)